دیدار سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز با خانواده شهید والامقام «محمدرضا اسماعیل‌زاده»

سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز در دیدار با خانواده‌ شهید والامقام «محمدرضا اسماعیل زاده» بر معرفی جنبه‌های فرهنگی و هنری شهدای گرانقدر به عنوان چراغ راه تلاشگران، تاکید کرد.

به گزارش شهریار، امیر نصیربیگی در دیدار با خانواده شهید محمدرضا اسماعیل زاده، شهید حوزه هنرهای نمایشی در سال‌های دفاع مقدس با بیان اینکه همه تلاش و همت ما، کوششی هر چند مختصر برای ادای احترام به روح پرفتوح شهدا است، افزود: شهیدان برای همه ما چراغ راهی مشتعل فروزان کرده‌اند و ما می‌کوشیم که در این مسیر گام برداریم.

سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز گفت: شهدای فرهنگ و هنر سال‌های دفاع مقدس و نظام اسلامی، الگوی جاوید فعالان این حوزه‌اند.

وی افزود: امیدواریم که در این زمینه سربلند باشیم و بتوانیم در نهایت عاقبت بخیر شویم.

نصیربیگی با اشاره به سابقه پاسداشت یاد و خاطره هنرمندان شهید که توسط نهادها و ارگان‌های مختلف برگزار شده بود، اظهار کرد: هر تلاشی برای زنده نگاه داشتن یاد و خاطره ایشان، به واقع تلاش برای شناخت این مسیر است و امیدواریم که این مهم با همراهی اصحاب فرهنگ و هنر استمرار یابد.

مادر شهید اسماعیل‌زاده نیز با بیان خاطراتی از دوران جوانی شهید والامقام، برای همه فعالان تعالی جامعه، سلامت و اثربخشی تلاشهایشان را به عنوان دعای خیر طلب کرد.

همچنین خواهر و برادران شهید اسماعیل زاده با اشاره به جزئیات متنوعی از تلاش‌های فرهنگی این شهید والامقام که برادر کوچک خانواده بودند، از تدوین کتاب توسط ایشان و همچنین حضور فعال شهید در فعالیت‌های نمایشی یاد کردند.

شهید محمدرضا اسماعیل زاده، شهید حوزه فرهنگ و هنر در سن ۱۸ سالگی در منطقه عملیاتی سومار به افتخار شهادت نائل شد.

این دیدار با حضور سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز و مدیران سازمان، در راستای ادای احترام و تکریم خانواده معظم شهدای فرهنگ و هنر انجام شد و استمرار خواهد داشت.