هشدار نماینده شهردار در کمیسیون ماده ۳۸ به پیمانکاران متخلف؛

در صورت تعلل در ارائه خدمات، پیمانکار خاطی در لیست سیاه قرار می گیرد

نماینده شهردار یزد در کمیسیون ماده ۳۸ با اعلام این هشدار که در صورت تعلل در ارائه خدمات؛ پیمانکار خاطی در لیست سیاه قرار می‌گیرد، گفت: علاوه بر این وصول خسارت‌های وارده به شهروندان و شهرداری از طریق کمیسیون ماده ۳۸ پیگیری می‌شود.

به گزارش شهرداران، به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری یزد – سید روح الله امامی با اشاره به اینکه تمامی پیمانکاران موظف هستند فعالیت خود را مطابق با ضوابط و مقررات انجام دهند، اظهار کرد: متاسفانه در برخی موارد عدم انجام تعهدات توسط شرکت‌های خدماتی باعث ایجاد نارضایتی شهروندان شده است.

وی تاکید کرد: پیمانکاران طرف قرارداد شهرداری باید به این نکته آگاه باشند که بنا به دستور شهردار محترم هیچ عذری در انجام خدمات به شهروندان پذیرفته نیست و باید تمامی خدمات به صورت کامل و با بهترین کیفیت ارائه شود.

نماینده شهردار در کمیسیون ماده ۳۸ به متخلفین هشدار داد که در صورت تعلل در ارائه‌ی خدمات، ضمن قرار دادن پیمانکاران در لیست سیاه، وصول خسارت‌های وارده به شهروندان و شهرداری از طریق کمیسیون ماده ۳۸ در دستور کار شهرداری قرار دارد.

امامی در پایان افزود: انجام تعهدات شهرداری در قبال شهروندان اکثرا به واسطه‌ی پیمانکاران مربوطه انجام می‌گردد و به نوعی پیمانکاران بازوی شهرداری در ایجاد رضایت‌مندی شهروندان تلقی می‌شوند.​​​​​​​