استاندار مازندران:

در سفر به پشتکوه چهاردانگه، ۹۵ روستا مورد بازدید میدانی قرار گرفت

استاندار مازندران با بیان این که در سفر به پشتکوه چهاردانگه، 95 روستا مورد بازدید میدانی قرار گرفت، گفت: مدیران باید بصورت جهادی، مشکلات و مسائل مردم را پیگیری و رسیدگی کنند. ‎

استاندار مازندران، در جلسه شورای اداری در سفر به منطقه پشتکوه چهاردانگه ساری گفت: در سفر به این منطقه؛ از مجموعه ۹۵ روستا که با حضور میدانی مدیران مورد بازدید قرارگرفته، روند خدمات رسانی به ۸۱ روستا مثبت ارزیابی شده است و بقیه موارد اشکالاتی داشته که بررسی و احصاء شده و می بایست پیگیری شود .

استاندار با بیان این که مدیر انقلابی کسی است که با مشاهده مشکل، خواب به چشمانش نیاید، گفت: ملت ما شایسته بهترین خدمات هستند و بیش از ۴ دهه پای آرمان های انقلاب و شهیدان والامقام ایستادگی کرده و همواره در صحنه اند.

وی با اشاره به این که مردم امروز در سایه منویات و هدایت ها و رهبری های داهیانه مقام معظم رهبری احساس عزت، اقتدار، امنیت و آرامش پیدا می کنند، عنوان کرد: ملت ایران وفادار به آرمان های حضرت امام خمینی (ره) و گوش به فرامین رهبر معظم انقلاب است و هیچگاه از راه شهدا باز نخواهد گشت.

استاندار با تاکید بر این که مصوبات این سفر و مشکلات مردم باید انقلابی و جهادی پیگیری شود تا منجر به نتیجه گردد، تصریح کرد: در مقابل جریانی که احساسات پاک مردم را هدف گرفتند باید ایستادگی کنیم.

حسینی پور، با بیان این که دشمنان جمهوری اسلامی همواره بدنبال محاصره ما و اعمال فشارهای سنگین و خدعه و توطئه علیه ملت ایران بوده و هستند، افزود: ملت ایران تهدیدات را تبدبل به فرصت کرد.

مقام عالی دولت در مازندران با اشاره به این که تلاش برای حل مشکلات و توسعه بخش های مختلف اقتصادی، معیشتی و … حق مردم ماست، گفت: در دوره دفاع مقدس کشور یکدست ایستاده بودند و امروز در جنگ نرم هم باید بدین گونه باشد و باید محکم بایستیم و کار اصلی که کار مردم است نباید فراموش شود و ضعف های مان را باید بپوشانیم.

در سفر به منطقه پشتکوه چهاردانگه ساری ۸۰ مصوبه در بخش های مختلف به تصویب رسید که تا الان بیشترین مصوبه را در سفرهای شهرستانی به خود اختصاص داده است.