استاندار گلستان:

در تلاشیم صادرات غیرنفتی استان را به ۵۰۰ میلیون دلار برسانیم

استاندار گلستان با تاکید بر هدف گذاری ارتقا درآمد سرانه مردم استان به میانگین درآمد مردم کشور اظهار کرد: در کارگروه توسعه صادرات غیر نفتی استان برنامه ریزی شده تا با تلاش مضاعف صادرات استان را به ۵۰۰ میلیون دلار برسانیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان دکتر علی محمد زنگانه امروز چهارشنبه ۱۱ آبان ماه در هفتمین جلسه شورای اداری استان در سال جاری که باحضور آیت الله حسینی شاهرودی نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری برگزار شد تصریح کرد: از هم اکنون مدیران دستگاه های اجرایی برای بهره برداری و یا آغاز عملیات اجرایی طرح ها در دومین دهه فجر دولت مردمی برنامه ریزی های لازم را انجام دهند‌.

وی گفت : در هفته دولت امسال بیش از ۱۰۰ میلیارد ریال پروژه در استان افتتاح یا عملیات اجرایی آن آغاز شده است.

استاندار گلستان با اشاره به خدمات‌ ارزشمند دولت مردمی در استان یادآور شد: اطلاع رسانی صحیح این اقدامات ارزشمند در گلستان موجب ایجاد انگیزه در بین مردم استان خواهد شد.

استاندارگلستان در ادامه سخنان خود بااشاره به فرصت اندک تا زمان راهپیمایی ۱۳ آبان ماه بیان داشت: باتوجه به وقایع اخیر در سطح کشور، راهپیمایی ۱۳ ابان ماه امسال متفاوت و باشکوه‌تر از سال‌های قبل برگزار می شود.

وی ادامه داد؛ این حضور پرشور می‌تواند حوادث اخیر که توسط جریان کفر، لاییک، الحاد، سلطنت‌طلب و برخی از سفارتخانه‌ها و همه جریان‌های دشمن‌ ایجاد کرده تا کشور را به چالش بکشاند، خنثی کند.

دکتر زنگانه بااشاره به کاهش ۱۰ ساله سنین انتصابات در استان افزود: در حوزه بکارگیری برادران اهل سنت خوب توجه شده است علاوه بر این کمیته انتصابات بکارگیری نیروها از بین نخبگان و بانوان استان را در دستور کار خود قرار دهند.

دکتر زنگانه در پایان سخنان خود با اشاره به لزوم استفاده و رعایت نکات بهداشتی در زمان شیوع کرونا گفت: با توجه هشدار دانشگاه علوم پزشکی استان شیوع آنفلوآنزا کمتر از ویروس کرونا نبوده و خطرات آن برای سنین بالاتر زیاد است بنابراین استفاده از ماسک و رعایت نکات بهداشتی بسیار ضروری است.