دریافت کارمزد برای شارژ من‌کارت غیرقانونی است

مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد گفت: شهروندان از دریافت مبلغ بیشتر برای خرید من‌کارت توسط متصدیان شکایت داشتند که این‌ موضوع تخلف است و به جد پیگیر این موضوع هستیم.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد،” مهدی بدیع‌فرخد” در حاشیه دوشنبه‌های پاسخگویی در اداره ارتباطات مردمی شهرداری مشهد، اظهار کرد: بیشترین درخواست‌های مطرح‌شده توسط شهروندان درباره شبکه شارژ، فروش و من‌کارت است.

وی افزود: گله بسیاری از شهروندان دریافت مبلغ بیشتر برای خرید من‌کارت توسط متصدیان بود که تخلف است و به جد پیگیر این موضوع هستیم.

مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد بیان کرد: درحال حاضر پیمانکار به تعهدات در پرداخت کارمزد عوامل شارژ عمل نکرده و همین موضوع موجب شده برخی مبلغ ناچیزی به عنوان کارمزد دریافت کنند لذا به دنبال این هستیم کارمزد را از محل مطالبات شرکت پرداخت کنیم.

بدیع‌فرخد خاطرنشان کرد: درخواست دیگر کمبود نقاط شارژ است؛ پاسخ کلی ما این است که درحال حاضر نقاط شارژ به اندازه کافی وجود دارد اما ازشهروندان درخواست داریم نقاط مورد نظر را اعلام کنند تا در توسعه افزایش نقاظ شارژ مدنظر قرار دهیم.

وی اضافه کرد: موضوع دیگر حق و حقوق باجه‌داران است که وظیفه پیمانکار است اما در تلاش هستیم از محل مطالبات شرکت و محل‌های دیگر حق و حقوق و بیمه افراد را پرداخت کنیم.