مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری ایلام

دانشجویان دانشگاه فنی وحرفه ای، دانشجویانی ماهر، پویا ، خلاق و بسیار فعالند

به گزارش روابط عمومی استانداری ایلام در روز سه شنبه مورخ 1401/11/25 خانم الیاس پوریان از نمایشگاه پرنیان دانشگاه فنی و حرفه ای استان بازدید به عمل آوردند. در این بازدید خانم الیاس پوریان با اشاره به اینکه دختران این مرز و بوم با توانمندی بالا در تمامی عرصه های اجتماعی، فرهنگی و غیره بسیار فعال هستند گفتند : دختران دانشجوی کارآفرین ایلامی با تکیه بر حجاب و عفاف، مهارت های تولیدی مثال زدنی دارند و بارها قابلیت های خود را به اثبات رسانده اند .ایشان همچنین دانشجویان را ماهر ، فعال ، پویا و خلاق معرفی کردند.

به گزارش روابط عمومی استانداری ایلام در روز سه شنبه مورخ ۱۴۰۱/۱۱/۲۵ خانم الیاس پوریان از نمایشگاه پرنیان دانشگاه فنی و حرفه ای استان بازدید به عمل آوردند. در این بازدید خانم الیاس پوریان با اشاره به اینکه  دختران این مرز و بوم با توانمندی بالا در تمامی عرصه های اجتماعی، فرهنگی و غیره بسیار فعال هستند گفتند : دختران دانشجوی کارآفرین ایلامی با تکیه بر حجاب و عفاف، مهارت های تولیدی مثال زدنی دارند و بارها قابلیت های خود را به اثبات رسانده اند .ایشان همچنین  دانشجویان  را ماهر ، فعال ، پویا و خلاق معرفی کردند.
در این بازدید ضمن آشنایی با رشته ها و هنرهای صنایع دستی به گفت وگو با دانشجویان و بررسی نیازها و مشکلات آنان پرداخت .
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری ایلام از محصولات وتولیدات عرضه شده در این نمایشگاه بازدید کرد و ادامه داد: در صورت وجود امکانات مالی مناسب، دانشجویان دارای این پتانسیل هستند که محصولات خود را در مقیاس بزرگتری وارد بازار هدف کنند.
الیاس پوریان بر برپایی نمایشگاه‌هایی که توانمندی های بانوان این استان را منعکس می‌کند، تاکید کرد و اظهار داشت: برگزاری این گونه نمایشگاه ها باعث توانمندی و شکوفایی بانوان در زمینه های مختلف
می شود.
رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای استان ایلام نیز گفت: این واحد آموزشی تنها دانشگاه در بین دانشگاه های سراسری استان است که دانشجویان رشته طراحی دوخت و فتوگرافیک در آن امکان کسب آموزش های مهارتی آکادمیک را دارند.
محمد نظری افزود: متاسفانه امکانات مالی و فضای تولیدی در اختیار این دانشگاه محدود بوده و نمی‌تواند پاسخگوی بانوان هنرمند و توانمند و کارآفرین باشد.
وی با اشاره به اینکه تجهیز کارگاه های این رشته ها نیازمند اعتبارات استانی است، افزود: در صورت کمک و مساعدت مسئولان استانی، این دانشگاه قدم های قابل قبولی در زمینه توانمندی بانوان بر می دارد
نظری با استقبال از پیشنهاد برپایی سالیانه نمایشگاه، اظهار داشت : نمایشگاه عفاف و حجاب که توسط بانوان توانمند وهنرمند رشته های طراحی دوخت وفتوگرافیک این دانشگاه برپاشده، بامعرفی ظرفیت های دانشجویان واساتید این دانشگاه از این پس هرساله در دهه فجر انقلاب پذیرای بازدیدکنندگان خواهد بود.
رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای استان تصریح کرد: نمایشگاه پرنیان انقلاب به منظور نمایش و عرضه دستاوردهای دانشجویان دختر دانشگاه فنی و حرفه‌ای واحد استان ایلام برپا شده است.