مشاور استاندار خراسان‌جنوبی:

خراسان جنوبی در حوزه تولیدات رسانه ای فاخر ظرفیت بالایی دارد

مشاور استاندار خراسان‌جنوبی در امور روابط عمومی با اشاره به اینکه ظرفیت های استان در حوزه فعالان فضای مجازی و رسانه ای برای تولید محتوای فاخر بالاست، گفت: باید از این ظرفیت در راستای تبیین دستاوردهای انقلاب و همچنین مقابله با جنگ رسانه ای دشمن استفاده کرد.

به گزارش روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی؛ محمود مقامی با بیان این مطلب در جلسه شورای اطلاع رسانی استان با اشاره به در پیش رو بودن ۱۳ آبان ماه، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، گفت: دستگاه‌های دولتی استان از اعتبارات بند «چ» ماده (۳۷) قانون احکام دائمی برنامه‌های توسعه کشور مبنی بر تکلیف دستگاه‌های اجرایی مشمول ماده (۵) قانون مدیریت خدمات کشوری به هزینه‌کرد یک درصد از اعتبارات هزینه‌ای خود با سازمان صدا و سیما برای تولید برنامه جهت فرهنگ‌سازی و آگاهی‌بخشی و اطلاع‌رسانی، برای تولید محتوا در حوزه استکبارستیزی و تبیین دستاوردهای انقلاب استفاده کنند.
وی با اشاره به اینکه ظرفیت های استان در حوزه فعالان فضای مجازی و رسانه ای برای تولید محتوای فاخر بالاست، گفت: باید از این ظرفیت در راستای تبیین دستاوردهای انقلاب و همچنین مقابله با جنگ رسانه ای دشمن استفاده کرد.
مقامی با اشاره به جنگ فرهنگی و رسانه ای دشمنان علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، افزود: باید یک روایتگری و مستندسازی در فضای رسانه ای استان از حقایق و واقعیت های استکبار جهانی صورت گیرد.
وی تأکید کرد: در راستای تبیین اهداف شوم دشمنان علیه نظام در اغتشاشات اخیر، حوزه هنری تیم جشنواره عمار را فعال کند و نهضت مردمی اکران این مستندها در سطح مساجد و مدارس و محل های اجتماع مردمی راه اندازی شود.