مسابقات فوتسال محلات رشت جام رمضان

حضور سرپرست شهرداری رشت و اعضای شورای اسلامی در مسابقات فوتسال جام رمضان

سرپرست شهرداری رشت به همراه رئیس و اعضای شورای اسلامی در مسابقات فوتسال جام رمضان که در سالن ورزشی شهید حاج قاسم سلیمانی شهرداری رشت در حال برگزاری است، حضور یافتند.
به گزارش شهرداران، به نقل از واحد خبر مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت_ یوسف یزدانی سرپرست شهرداری رشت، محمد حسین واثق کارگرنیا رئیس شورای اسلامی، سید شمس شفیعی رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و حقوقی و نادرحسینی از اعضای شورای اسلامی شهر رشت سه‌شنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۲ در مسابقات فوتسال جام رمضان که به همت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت و با شرکت ۷۸ تیم در حال برگزار است حضور پیدا کردند.
لازم به ذکر است، مسابقات فوتسال جام رمضان محلات رشت هر شب پس از افطار و با حضور گرم و پرشور تماشاگران و هواداران تیم‌های شرکت‌کننده در سالن ورزشی شهید حاج قاسم سلیمانی شهرداری رشت واقع در میدان انتظام، جنب سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی برگزار می‌شود و شرکت و حضور در این رویداد ورزشی برای همه تماشاگران و علاقه‌مندان رایگان و آزاد میباشد.
همچنین با تمهیدات اندیشیده شده شهرداری رشت، قرار است در پایان این دوره از مسابقات، جایزه ۵۰ میلیون تومانی به تیم اول، جایزه ۳۵ میلیون تومانی به تیم دوم و جایزه ۲۰ میلیون تومانی به تیم سوم اهدا شود.