شهردار شیراز عنوان کرد؛

حرکت شهرداری شیراز در سال جدید با برنامه محوری و راهبرد سرمایه‌گذاری

شهردار کلان‌شهر شیراز در دیدار با رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر گفت: شهرداری در سال جدید با برنامه محوری و راهبرد سرمایه‌گذاری حرکت می‌کند.

به گزارش شهرداران، به نقل از  پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری شیراز، محمدحسن اسدی با همراهی قائم‌مقام، معاونین، شهرداران مناطق، مدیران کل و رؤسای سازمان‌ها و برخی مدیران ادارات شهرداری به دیدار رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر رفته و فرارسیدن بهار طبیعت و قرآن را تبریک گفتند.

او با تبریک سال نو و ماه مبارک رمضان اظهار کرد: امیدواریم همچون سال گذشته، برنامه‌محور و بر مدار قانون حرکت کنیم و اقدامات ارزشمندی را در عرصه‌های مختلف خدمت‌رسانی در این‌ کلان‌شهر ثبت کنیم.

شهردار کلان‌شهر شیراز به نام‌گذاری امسال توسط رهبر معظم انقلاب با عنوان رشد تولید و مهار تورم‌ نیز اشاره و اظهار کرد: باید در این راستا با راهبرد سرمایه‌گذاری به سمت تحقق شعار سال حرکت کنیم.

اسدی با اشاره‌ به بازدیدها و سرکشی‌های مختلفی که از ابتدای سال نو از سطح شهر و خدمات‌دهی ستاد اجرایی خدمات سفر به مسافران و گردشگران نوروزی و زائران سومین حرم اهل‌بیت(ع) داشته، گفت: ابراز خرسندی از خدمات و پاکیزگی شهر و رضایتمندی میهمانان نوروزی در گفتگوهایی که در سطح شهر داشته و همچنین ارزیابی‌هایی که انجام شده، مشهود است.

این‌ مقام ارشد مدیریت شهری کلان‌شهر شیراز همچنین‌ گریزی به اهم‌ موارد سال قبل نظیر رشد ۳۰۰درصدی بودجه در یکسال زد و تصریح کرد: خانواده ۱۳هزار نفری مدیریت شهری سال گذشته با همه سختی و فرازو‌نشیب فعالیت‌های ارزنده‌ای را ثبت کرد و این راه قطعا در سال جدید با نقشه راهی که رهبر معظم انقلاب ترسیم فرموده‌اند با گام‌های بلندتری پیش خواهد رفت‌.

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز در این دیدار با تبریک حلول ماه مبارک رمضان در بهار طبیعت، تصریح کرد: امیدوارم طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب امسال سالی شیرین برای امت اسلامی باشد.

مهدی طاهری همچنین ویژگی‌های ماه شریف قرآن و سفره رحمت و مغفرت الهی را برشمرده و ابراز امیدواری کرد: توان درک صحیح و بهره‌بردن از فیض الهی را در لحظه لحظه این‌ماه شریف داشته باشیم.

محمدتقی تذروی نائب رئیس شورای اسلامی شهر شیراز نیز در این دیدار نوروزی بر تلاش و پشتکار مدیریت شهری در سال سوم‌ شورای ششم‌ تأکید و تصریح کرد: باید در راستای حل مسائل مردم گام‌های جدی‌تری برداشته شود و جهش در همه امور شهری اتفاق بیافتد.

در این جلسه، فعالیت‌های ستاد اجرایی خدمات سفر شهرداری و برنامه‌های معاونت فرهنگی در بهار قرآن و طبیعت تشریح شد