جلسه کارگروه توسعه مدیریت و سرمایه انسانی مدیران کل روستایی استانداری‌ها برگزار شد

بیست و نهمین نشست کارگروه توسعه مدیریت و سرمایه‌انسانی مدیران کل دفاتر امور روستایی و شوراهای استانداری‌ها اول آبان در سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، در این نشست معاون امور دهیاری‌ها، مدیرکل دفتر نوسازی، تحول اداری و فناوری اطلاعات سازمان، مدیران کل حوزه معاونت امور دهیاری‌ها و مدیران کل دفاتر امور روستایی و شوراهای استانداری‌های سیستان و بلوچستان، گیلان، خراسان شمالی و خوزستان به عنوان اعضای کارگروه و مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری تهران به عنوان مهمان حضور داشتند.
در این جلسه علی قربانی، معاون امور دهیاری‌ها، ضمن ارایه گزارشی درخصوص تصویب اصلاحیه آیین‌نامه استخدامی دهیاری‌ها در جلسه روز ۲۴ مهر هیأت وزیران بر لزوم تسریع در اجرایی شدن این اصلاحیه تأکید کرد.
وی همچنین توضیحاتی درخصوص قانون درآمد پایدار و هزینه شهرداری‌ها و دهیاری‌ها و آیین‌نامه و دستورالعمل‌های مرتبط با آن که از سوی معاونت امور دهیاری‌ها تهیه شده است، بیان کرد.
در ادامه عباس کرکه‌آبادی، مدیرکل دفتر نوسازی، تحول اداری و فناوری اطلاعات سازمان، درخصوص بکارگیری نیرو در دهیاری و اجرایی شدن قانون جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران در سطح دهیاری‌ها و موضوعات مرتبط با بکارگیری نیروی انسانی در دهیاری‌های کشور، توضیحاتی را ارایه و به پرسش‌های مدیران کل استانی حاضر، پاسخ داد.
در این نشست بر اساس رأی‌گیری اعضای کارگروه، مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری گیلان به عنوان رییس کارگروه انتخاب شد.
شایان ذکر است  این کارگروه به عنوان بازوی مشورتی نشست ملی مدیران کل دفاتر امور روستایی و شوراهای استانداری‌های کشور، با بررسی کارشناسی موضوعات مرتبط، پیشنهادهای کارشناسی و مصوبات خود را به نشست ملی مدیران کل دفاتر امور روستایی و شوراهای استانداری‌های کشور ارایه می‌نماید.