شهردار شیراز در بازدید از بوستان کوهستانی دراک مطرح کرد؛

تکمیل زیرساختی و تأسیساتی پروژه گردشگری دراک در دستور کار است

شهردار شیراز با تاکید بر تکمیل زیرساختی و تأسیسات بوستان کوهستانی دراک به‌عنوان پروژه گردشگری گفت: تله‌کابین و شهربازی بزرگ ازجمله مکمل‌های گردشگری این بوستان بوده که به سازمان سرمایه‌گذاری سپرده‌شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری شیراز، محمدحسن اسدی شهردار، مسعود زارعی رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر، غلامرضا غلامی معاون محیط زیست و خدمات شهری، هادی شه‌دوست شیرازی معاون حمل‌ونقل و ترافیک، حمیدرضا معصومی شهردار منطقه ۱۰، حمیدرضا اسماعیلی رئیس سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی،  روح‌الله مظفری رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری و جمعی از مدیران شهرداری از بوستان کوهستانی دراک بازدید به عمل آوردند.

شهردار شیراز در این بازدید با اظهار خرسندی از روند پیشرفت پروژه بوستان کوهستانی دراک اظهار کرد: نواقص موجود نیز در آینده نزدیک مرتفع خواهد شد.

به گفته شهردار کلان‌شهر شیراز؛ این بوستان کوهستانی با مساحت قابل توجه به مکمل‌هایی نیاز دارد که به جایگاه واقعی خود در این کلان‌شهر رسیده و تقدیم شهروندان شیرازی شود.

مدیر ارشد شهری شیراز بر تکمیل زیرساختی و تأسیسات این پروژه گردشگری تأکید کرد و ادامه داد: تله‌کابین و شهربازی بزرگ از جمله مکمل‌های گردشگری این بوستان بوده که به سازمان سرمایه‌گذاری سپرده‌شده است.

جذب سرمایه‌گذار در دیگر پروژه‌های خُرد و کلان این مجموعه نیز از دیگر اولویت‌های شهرداری شیراز در توسعه زیرساختی این پروژه بزرگ شهری است.

اسدی به عملیات اجرایی یک مجموعه بزرگ رفاهی نیز در این بوستان اشاره و بیان کرد: این پروژه در دهه فجر به بهره‌برداری خواهد رسید.