توسعه زیرساخت‌های جاده ای استان ایلام

استاندار ایلام در دیدار با رییس امور استان‌ها و مناطق سازمان برنامه و بودجه کشور اخذ مجوز ماده ۲۳ برای آغاز عملیات پروژه چهار خطه کردن مسیر ایوان - قلاجه - اسلام آباد تحت اقدام است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، دکتر حسن بهرام نیا شامگاه سه شنبه ۱۹ مهر در دیدار با علیرضا نعمتی رییس امور استانها و مناطق سازمان برنامه و بودجه کشور با حضور دکتر فلاحی نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی گفت: اخذ مجوز ماده ۲۳ برای پروژه چهار خطه مسیر ایوان – قلاجه – اسلام آباد و تبدیل دو خطه مسیر زرنه – سومار تبدیل با جدیت در دست پیگیری است.
وی ادامه داد: تامین آب و توسعه راههای ارتباطی در استان با جدیت هر چه تمام در دست پیگیری است.
وی افزود: برای همه ما بعنوان یک خدمتگزار افتخاری بزرگی است که در این استان خدمت می کنیم و خواستاریم که مسوولان کشوری نیز به این استان کمک کنند.
استاندار ایلام در ادامه گفت: بحمدالله به واسطه اربعین این استان روز به روز ویژه تر دیده می شود و به گرانیگاه اربعین کشور تبدیل شده است.
وی تاکید کرد: این استان به فضل خدا در حال پیشرفت و توسعه است و یکی از فاکتورهای مهم در اربعین آتی باید مورد توجه قرار گیرد توسعه راه‌های مواصلاتی است.
دکتر بهرام نیا با بیان اینکه ایلام نیازمند حضور سرمایه گذاران در بخش های مختلف برای سرمایه گذاری به منظور رونق تولید است، گفت: باید برای سرمایه گذاران مشوق های و جذابیت های سرمایه گذاری ایجاد کنیم‌.
وی در ادامه مهم ترین بستر مهم سرمایه گذاری را توسعه راه‌ها عنوان کرد و گفت: توسعه راهها مهم ترین پیش نیاز برای پیشرفت استان است.
رییس امور استانهای و مناطق سازمان برنامه و بودجه کشور نیز در این جلسه گفت: به استان ایلام برای اینکه جایگاه خود را در طرح‌های ملی پیدا کند توجه ویژه خواهد شد.
علیرضا نعمتی ادامه داد: پس از بررسی های انجام شده با نگاه مثبت امید داریم ماده ۲۳ برای پروژه چهار خطه مسیر ایوان – قلاجه – اسلام آباد و تبدیل دو خطه مسیر زرنه – سومار تبدیل تایید شود و از اعتبارات ملی عملیات این پروژه ها آغاز و تکمیل شوند