توزیع ۲۱ هزار تن آسفالت‌ در معابر منطقه ۳ تبریز در هفت ماه گذشته

شهردار منطقه ۳ تبریز گفت: در طول هفت ماه گذشته سالجاری، حدود ۲۱ هزار تن آسفالت‌ریزی و لکه‌گیری در سطح این منطقه صورت گرفته است.

به گزارش شهریار، اکبر پورخردمند گفت: بهسازی، ترمیم و نوسازی آسفالت شریان‌ها و معابر سطح منطقه به نحو شایسته و در خور شهروندان یکی از اولویت‌های اصلی این منطقه محسوب می‌شود که با توجه به میزان نیاز معابر، این عملیات به صورت مستمر در حال انجام است.
وی افزود: آسفالت‌ریزی و لکه‌گیری‌های انجام شده در سطح حوزه منطقه، حاصل تلاش کارکنان معاونت‌های فنی و عمرانی و خدمات شهری منطقه است که در این مدت به صورت شبانه‌روزی جهت افزایش رفاه و سطح رضایت شهروندان انجام گرفته است.
پورخردمند، حجم آسفالت به کار رفته در  طول هفت ماه گذشته را بالغ بر ۲۱ هزار تن عنوان کرد و گفت: لکه‌گیری و آسفالت‌ریزی معابر با توجه به شرایط جوی و آب و هوایی مناسب تداوم خواهد داشت.
به گفته شهردار منطقه ۳، خیابان چمران (مابین فدک و حافظ)، خیابان اشرفی، خیابان انتظام، خیابان لاله زار شمالی، ۱۷ متری مارالان، روگذر شهید فلاحی (ارتش)، رمپ ورودی مارالان، رمپ خروجی خیابان جوان، خیابان نیایش در ورودی ترمینال مرکزی و همچنین کوچه‌های ۱۰ متری نهم در کوی دانشگاه، کوچه جاهد در مارالان، کوچه‌های رشتچی و محمدی در کوی جبار نائب و کوی هرمز در خیابان شریعتی از مهمترین مسیرها و معابری هستند که آسفالت‌ریزی اساسی شده‌اند.
وی ادامه داد: همچنین اکثر معابر و کوچه‌هایی که نیاز به لکه‌گیری داشتند، از سوی معاونت خدمات شهری و همچنین عوامل معاونت فنی عمرانی منطقه لکه‌گیری شده‌اند.
پورخردمند اظهار کرد: از این ۲۱ هزار تن آسفالت توزیع شده در طول هفت ماه اول سالجاری، ۱۱ هزار تن برای آسفالت‌ریزی اساسی و ۱۰ هزار تن برای لکه‌گیری معابر استفاده شده است.