در دیدار سرپرست سازمان آتش نشانی با روسای ۲۳ ایستگاه عملیاتی مطرح شد؛

توجه و تاکید ویژه شهردار تبریز به بهبود وضعیت آتش نشانان

در دیدار سرپرست سازمان آتش نشانی شهرداری تبریز با روسای ۲۳ ایستگاه عملیاتی که در خصوص بررسی مشکلات و وضعیت رفاهی آتش نشانان برگزار شد، روسای ایستگاه های عملیاتی به بیان نظرات، پیشنهادات و مشکلات و مطالبات خود پرداختند.

به گزارش شهرداران، سرپرست سازمان آتش نشانی شهرداری تبریز در دیدار با روسای ایستگاه های آتش نشانی گفت: شهردار تبریز به صورت جدی پیگیر رفع مشکلات آتش نشانان در موضوعات رفاهی و اداری است و پس از بررسی های لازم قطعا اقدامات لازم انجام خواهد شد.

سعید صالح نیا در این دیدار تاکید کرد: هر گونه مشکل و مطالبات آتش نشانان از جمله وضعیت، حقوقی، معیشتی، اداری، ورزشی، تفریحی، کمبود تجهیزات آتش نشانی، نیروی انسانی و… که در این جلسه مطرح شد، بررسی و بر اساس قانون، مشکلات و نیازمندی ها بررسی و رفع خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: شهردار تبریز موضوع تامین رفاه و حفظ کرامت انسانی آتش نشانان را از اولویت های اقداماتی خود می داند و ما نیز با جمع بندی درخواست ها و بررسی و پیگیری قانونی، برای دست یابی به وضعیت مطلوب تلاش خواهیم کرد تا آتش نشانان با آرامش خاطر در خدمت تامین ایمنی شهری و زندگی اجتماعی باشند.