توجه ویژه اعضای شورای اسلامی شهر تبریز نسبت به نوسازی تجهیزات کارگاه‌های مناطق

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر تبریز از توجه ویژه اعضای این شورا نسبت به نوسازی ماشین آلات و تجهیزات کارگاه‌های مناطق خبر داد.

به گزارش شهریار، با حضور احد صادقی رییس و یاسین بجانی و غلامرضا احمدی از اعضای کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر تبریز، جلسه این کمیسیون برای بررسی اولویت مدیریت شهری و همچنین ماموریت های مهم حوزه خدمات شهری در محل معاونت خدمات شهری شهرداری منطقه ۳ برگزار شد.
اعضای کمیسیون خدمات شهری شورای شهر تبریز بعد از اتمام جلسه از کارگاه امانی و نواحی سه گانه خدمات شهری و از امکانات و فعالیت‌های این معاونت بازدید کرده و در جریان نحوه فعالیت و ارائه خدمات قرار گرفتند.
در این بازدید احد صادقی رییس کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر تبریز با بیان اینکه وظیفه تک تک مدیران و پرسنل شهرداری خدمت بی منت به شهروندان است، گفت: معاونت خدمات شهری و اجرایی مناطق در تمام فصول سال به صورت شبانه روزی به شهروندان خدمات رسانی می کند.

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر تبریز همچنین عملکرد معاونت خدمات شهری شهرداری منطقه ۳ در حوزه‌های تنظیف، پاکسازی، زیباسازی، فضای سبز، لایروبی و رفع مشکلات معابر را مناسب و قابل تقدیر دانسته و گفت: خادمان معاونت خدمات شهری شهرداری منطقه ۳ با تلاش شبانه روزی و بسیج کردن نیروهای خود، با اقدامات به موقع برای پاکیزگی منطقه اقدام کردند به طوری که هیچ مشکلی از بابت پاکیزگی و تنظیف در سطح منطقه ۳ دیده نمی شود.
وی از مجموعه خادمان شهرداری منطقه ۳ در حوزه کارگاه امانی و ماشین آلات خواست در راستای ارائه خدمات شهری، همه تلاش و سعی خود را بکار ببندند.
صادقی ارائه خدمات بهینه و زیرساختی شهرداری به شهروندان در شهر را وابسته به نوسازی و تکمیل تجهیزات کارگاه امانی و تجهیزات ماشین آلات دانست و افزود: اعضای شورای اسلامی شهر تبریز نسبت به نوسازی ماشین آلات و تجهیزات کارگاه مناطق توجه ویژه ای خواهند داشت.

در این بازدید یعقوب غیور معاون خدمات شهری منطقه ۳ ضمن ارائه گزارش از عملکرد این معاونت گفت: معاونت خدمات شهری به لحاظ گستره وظایف تعریف شده، در ارتباط مستقیم با شهروندان بوده و در همین راستا هدف نهایی این معاونت ها رسیدن به سطح مناسبی از استانداردهای خدمات رسانی، با رعایت تمامی اصول و قوانین مربوطه است.
وی با اشاره به مهم ترین وظیفه این معاونت در خصوص ارائه خدمات اظهار کرد: اجرای طرح گسترده خدمات محله ای در قالب پاکسازی و تنظیف معابر اصلی و فرعی، لایروبی جوب ها و کانال ها، جمع آوری پسماندهای شهری، امحای آگهی و دیوارنویسی های غیرمجاز، لکه گیری و بهسازی آسفالت معابر و اجرای سایر آیتم های خدماتی از اصلی ترین وظایف این معاونت است که در راستای ارتقای حقوق شهروندی به صورت مستمر در دستور کار معاونت خدمات شهری و اجرائی منطقه قرار گرفته است.