توجه به اشتغال و تولید با رعایت مباحث مرتبط با محیط زیست

در دیدار استاندار خراسان جنوبی با معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست، بر توجه به اشتغال و تولید با رعایت مباحث مرتبط با محیط زیست تأکید شد.

به گزارش روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی؛ در ابتدای این دیدار ، دکتر قناعت گزارشی از وضعیت استان و ظرفیت ها و پتانسیل های موجود در حوزه گردشگری، معادن و …. ارائه نمود.
وی از توجه ویژه و اهتمام دکتر سلاجقه درخصوص حل مشکلات و معضلات زیست محیطی خراسان جنوبی و همچنین تخصیص اعتبارات ملی به استان ، تقدیر کرد.
استاندار در ادامه مهمترین مسایل و چالش های زیست محیطی استان اعم از معضلات و مشکلات حوزه محیط زیست انسانی، محیط زیست طبیعی و تنوع زیستی خراسان جنوبی را برشمرد.
>قناعت، اصلاح مرز مناطق تحت مدیریت، تسریع در بررسی پروژه های معدنی مشمول ارزیابی و همچنین فعالیت معادنی که داخل مناطق تحت مدیریت می باشد را از مسایل حوزه محیط زیست استان برشمرد.
در ادامه سلاجقه معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست ضمن ابراز رضایتمندی از اقدامات ارزشمندی که در حوزه محیط زیست استان صورت گرفته بر توسعه پایدار خراسان جنوبی و توجه به اشتغال و تولید ، ضمن رعایت مسایل و مباحث مرتبط با محیط زیست تأکید کرد.
این جلسه با حضور اکبری معاون محیط زیست و تنوع زیستی سازمان حفظ محیط زیست کشور، عباس زاده معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، حاتمی مدیرکل حفاظت محیط زیست و جرجانی مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان و در محل سازمان حفاظت محیط زیست کشور برگزار شد.