تقدیر از برگزیدگان مسابقات فیلم و عکس شهروندی در سمنان

مدیر امور بانوان و خانواده شهرداری سمنان گفت: طی مراسمی از ۲۰ نفر از برگزیدگان مسابقات فیلم و عکس شهروندی در نیمه نخست سال جاری، تجلیل شد.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری سمنان،در مراسمی که با حضور شهردار، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی، رئیس خانه احسان شهر سمنان و رؤسای هیئت‌های ورزش همگانی و فوتبال استان سمنان برگزار شد، از برگزیدگان چهار مسابقه تجلیل به عمل آمد.وی افزود: در مسابقه حال خوش زیارت که به مناسبت میلاد امام رضا (ع) برگزار شد، شهروندان عکس‌های زیبای خود را از حرم امام رضا (ع) ارسال کردند.
مدیر امور بانوان و خانواده شهرداری سمنان خاطرنشان کرد: این مسابقه در دو بخش قدیم و جدید برگزار شد و مورد استقبال شهروندان در سراسر کشور قرار گرفت؛ چهار برنده در بخش عکس جدید، چهار برنده در بخش عکس قدیم و یک عکس شایسته تقدیر از سوی هیئت داوران انتخاب شد.
قاسمی تصریح کرد: شهروندان عکس‌های خود را به همراه دختران محجبه‌شان به مسابقه «من و دختر محجبه‌ام» که به مناسبت هفته حجاب و عفاف برگزار شد، ارسال کردند که چهار عکس برگزیده و از صاحبان اثر تجلیل شد.
وی با اشاره به برگزاری مسابقه عکس «با خانواده در مسیر اربعین» که به مناسبت اربعین حسینی برگزار شده بود، گفت: از خانواده‌هایی که در این پیاده‌روی بزرگ و باشکوه شرکت کرده بودند طی فراخوانی درخواست شده بود تا عکس‌های خانوادگی خود را در این مسیر ثبت و برای دبیرخانه مسابقات ارسال کنند، در این بخش چهار عکس برگزیده شد که صاحب یکی از عکس‌های برتر از کشور عراق بود.
وی افزود: آخرین مسابقه با نام «فیلم ۴۰ ثانیه‌ای تک تک قدم‌هایم نظر ظهورت» با موضوع یاد امام زمان در پیاده‌روی اربعین و دعا برای ظهور ایشان برگزار و از چهار فیلم برتر تجلیل شد.
به گزارش ایمنا، این مسابقات به همت مدیریت امور بانوان و خانواده شهرداری سمنان و با مشارکت خانه احسان شهر سمنان، هیئت ورزش‌های همگانی استان، هیئت فوتبال استان و سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری برگزار شد. داوری این مسابقات برعهده مسعود محقق و عابد میرمعصومی از عکاسان مطرح استان سمنان بود.