شهردار منطقه ۲ تبریز:

تقاطع غیرهمسطح شهید فروزنده مجموعه‌ای از سه پروژه جداگانه است

شهردار منطقه ۲ تبریز گفت: پروژه تقاطع غیرهمسطح شهید فروزنده تنها یک پروژه نیست بلکه ترکیبی از سه پروژه جداگانه است که توسط شهرداری منطقه ۲ تبریز اجرا می‌شود.

به گزارش شهریار، موسی علی پور در جلسه معاونان و مدیران منطقه اعلام کرد: برخلاف تصور عمومی، پروژه تقاطع غیرهمسطح شهید فروزنده تنها یک پروژه نیست بلکه به دلیل شرایط محل اجرای آن، دو پروژه دیگر نیز در دل این پروژه به اجرا درآمده است.

وی افزود: در زیر این تقاطع به دلیل فرسودگی تاسیسات و تخریب بخشی از کانال ایلی سو، ناگزیر پروژه بهسازی و دال‌گذاری کانال نیز همزمان با اجرای پروژه اصلی به اجرا درآمده است و اجرای دیواره‌ای به ارتفاع ۲/۵ متر و به طول ۹۰ متر یکی از این پروژه‌ها بوده است.

علی پور، ۴۸۵ متر دال‌گذاری برای پوشش کانال ایلی سو را یکی دیگر از پروژه‌های عمرانی در کنار پروژه اصلی اعلام کرد و افزود: این دو پروژه به ظاهر فرعی که از دید شهروندان پنهان مانده است، در راستای بهینه‌سازی تاسیسات شهری و تامین امنیت و آرامش روانی شهروندان اجرا شده است.

شهردار منطقه ۲ ابراز امیدواری کرد با تلاش شبانه روزی این پروژه به طول ۵۲۶ متر طی هفته‌های آینده تکمیل و تقدیم شهروندان عزیز تبریز شود.