تسریع در تکمیل مجتمع‌های بین راهی استان خراسان جنوبی

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی گفت: تکمیل مجتمع‌های بین راهی با توجه به اینکه خراسان جنوبی در مسیر ارتباطی زائرین بارگاه مطهر رضوی قرار گرفته ضرورت دارد و تسریع در تکمیل این طرحها نیازمند تخصیص اعتبارات ملی است.

به گزارش روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی؛ علیرضا عباس‌زاده با بیان این مطلب در جلسه دیدار معاون گردشگری وزیر میراث ‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی اظهار داشت: خراسان جنوبی استانی پهناور و تصادفات جاده‌ای ما بسیار بالاست که برای کاهش تصادفات و اسکان مسافران تکمیل مجتمع‌های بین راهی باید به سرعت دنبال شود.
وی بیان کرد: مهمترین ضرورت و مسئله در استان احداث اقامتگاه‌های گردشگری است که باید از محل اعتبارات در اختیار، خراسان جنوبی به صورت ویژه دیده شود تا کار فوق العاده‌ای در استان انجام شود.
معاون استاندار با تأکید براینکه باید وزارت میراث فرهنگی خراسان جنوبی را بسیار ویژه ببیند تا بتوانیم زیرساخت‌های گردشگری و اقامتی استان را ارتقا دهیم، خاطرنشان کرد: مهمترین درخواست ما تخصیص اعتبار برای تکمیل مجتمع‌های بین راهی است چرا به دلیل قرار گرفتن خراسان جنوبی در مسیر ارتباطی زائرین حرم مطهر رضوی، تکمیل این مجتمع‌ها در اولویت قرار دارد.
عباس زاده با اشاره به اینکه با اعتبارات محدود، نمی‌شود مجتمع‌های بین راهی استان را تکمیل کنیم، بیان کرد: برای این منظور باید از مرکز اعتبار ویژه و خاص اختصاص یابد تا در برنامه زمانی مشخص بتوانیم این طرح‌های با اولویت را تکمیل کنیم.