معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری اصفهان خبر داد:

تدابیر مدیریت شهری برای هدایت ترافیکی اتوبان شهید آقابابایی

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری اصفهان گفت: عملیات عمرانی رفع شکستگی لوله فاضلاب حدفاصل پل اطشاران تا پل تمدن (محور جنوب به شمال) طولانی شده و شهرداری برای هدایت ترافیکی اتوبان تدابیری اتخاذ کرده است.

به گزارش شهرداران، به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، حسین حق‌شناس با اشاره به اینکه طی دو روز گذشته در اتوبان شهید آقابابایی حدفاصل پل اطشاران تا پل تمدن (محور جنوب به شمال) شکستگی لوله فاضلاب موجب ایجاد یک حفره شده است، اظهار کرد: بلافاصله پس از این اتفاق، عوامل شرکت آب و فاضلاب مشغول تعمیر این لوله شدند؛ اما به دلیل اینکه عمق لوله در این منطقه زیاد است و یکی از شاخه‌های اصلی ارتباطی فاضلاب شمال و جنوب شرق محسوب می‌شود، عملیات عمرانی زمان‌بر شد.

او با اشاره به برگزاری جلسه‌ همفکری با حضور مسئولان شهر و استان برای ساماندهی ترافیک این منطقه، افزود: با توجه به مسدود شدن قسمتی از اتوبان شهید آقابابایی، محورهای جایگزین برای رفت و آمد شهروندان معرفی شد.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری اصفهان با بیان اینکه مسیر اتوبان شهید آقابابایی از پل اطشاران مسدود شده است و شهروندان باید مسیر جایگزین را انتخاب کنند، گفت: شهروندان می‌توانند از سمت خیابان جی به خیابان‌های خواجه عمید، تالار و پروین تردد کرده و یا قبل از آن به کنارگذر شرق رفته و به خیابان‌های شرقی یا رینگ سوم اتوبان شهید خرازی مراجعه کنند.

او افزود: اگر شهروندان از خیابان جی عبور کردند، به سمت کندروی پل اطشاران بروند. همچنین می‌توانند به کندروی اتوبان و به خیابان خواجه عمید رفته و یا از سمت کندرویی که در غرب اتوبان وجود دارد، وارد خیابان هدایت و سعادت شوند و به سمت پل تمدن بازگردند.

او با بیان اینکه پلیس راهور برای راهنمایی و هدایت مسیر در منطقه حضور دارد، خاطرنشان کرد: تا زمانی که عملیات ترمیم به اتمام برسد، شاهد ترافیک در محور جنوب به شمال هستیم، لذا انتظار می‌رود شهروندان صبر و شکیبایی داشته باشند.