تحول در معابر پیاده محور تبریز با بهره برداری از پروژه‌های سنگفرش مرکز شهر

رئیس شورای اسلامی شهر تبریز با اشاره به اجرای پروژه‌های سنگفرش گفت: در حال حاضر چندین پروژه کفسازی معابر محدوده مرکزی تبریز، توسط شهرداری منطقه ۸ در حال اجرا است که با بهره‌برداری از آنها کیفیت معابر پیاده محور متحول خواهد شد.

به گزارش شهریار، حجت الاسلام والمسلمین رسول برگی در بازدید از پروژه‌های عمرانی در دست اجرای شهرداری منطقه ۸ که به همراه شهردار این منطقه انجام یافت از تلاش‌های شبانه روزی این منطقه در اجرای پروژه‌های مهم عمرانی و خدماتی در محدوده مرکزی شهر تبریز قدردانی کرد.

وی افزود: خوشبختانه در چند ماه اخیر شاهد اجرای پروژه‌های مختلف عمرانی و زیربنایی در سطح شهر تبریز هستیم و با بهره‌برداری از آنها شاهد توسعه و پیشرفت بیش از پیش شهر خواهیم بود.

شهردار منطقه ۸ تبریز نیز در این بازدید تصریح کرد: در حال حاضر ۴۰ پروژه عمرانی، خدماتی و زیربنایی در سطح حوزه شهرداری منطقه ۸ تبریز در حال اجرا است که با اتمام آنها شاهد توسعه و تحول بافت مرکزی شهر خواهیم بود.

رضا جان‌فشان نوبری از اجرای چندین پروژه مسیرگشایی، به منظور حل مشکل ترافیکی در معابر سطح حوزه خبر داد و افزود: اجرای طرح‌های مسیرگشایی در سطح حوزه شهرداری منطقه ۸ تبریز، علاوه بر امکان دسترسی ساکنان و شهروندان به معابر جدید، معضل ترافیک و بلاتکلیفی چندین ساله در بافت مرکزی شهر را نیز برطرف می‌کند.

رئیس شورای اسلامی شهر تبریز و شهردار منطقه ۸ طی این برنامه از دو پروژه عمرانی این منطقه از جمله پیاده‌راه پاساژ و سنگفرش کوچه ثبت احوال بازدید کردند.