تجهیز کارخانه آسفالت شهرداری بوشهر به بگ‌فیلتر

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری بندر بوشهر گفت: با تجهیز کارخانه آسفالت شهرداری به دستگاه بگ‌فیلتر و همچنین انجام تعمیرات اساسی، استانداردهای محیط زیستی این کارخانه به میزان قابل توجهی افزایش پیدا کرده است.
به گزارش شهرداران، به نقل از واحد خبر و رسانه مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری بندر بوشهر، علیرضا پیشین‌زاده با اشاره به کاهش چشمگیر هزینه‌ها با فعالیت کارخانه آسفالت شهرداری اظهار کرد: برای مثال آسفالت پروژه گذر سرتل – تنگک، با استفاده از ظرفیت کارخانه آسفالت شهرداری در حال انجام است که بیش از ۷۰ درصد صرفه‌جویی در هزینه‌های آسفالت آن صورت گرفته است.
وی بیان کرد: اجرای روکش آسفالت گذر یادشده در فاز دوم اکنون به طول هزار و ۹۰۰ متر و مساحت ۵۲ هزار مترمربع در حال انجام است.
رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری بندر بوشهر ادامه داد: لکه‌گیری آسفالت به‌عنوان یکی از مطالبات جدی شهروندان نیز فاز نخست آن در خیابان‌های پرتردد اجرایی شده و در ادامه نیز در سایر معابر عملیاتی می‌شود.
پیشین‌زاده ادامه داد: در سال جاری پروژه روکش آسفالت خیابان شهدای دریایی و همچنین روکش آسفالت خیابان حدفاصل بیمارستان تامین اجتماعی تا سرتل محقق می‌شود.
وی ادامه داد: سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری بندر بوشهر در سال جاری متعهد شده تا آسفالت معابر، گذر‌ها و کوچه‌ها را به مساحت ۲۰۰ هزار مترمربع به سرانجام برساند.
پیشین‌زاده یادآور شد: این سازمان در حال حاضر عملیات پروژه راست‌گرد میدان غدیر را در دست اجرا دارد و به‌زودی نیز عملیات اجرایی راست‌گرد خیابان شهدای نیروی دریایی به سمت تنگک‌ها را آغاز می‌کند.