تاکید معاون استاندار ایلام بر سرعت و دقت در انتقال اطلاعات و اخبار به مردم

تاکید معاون استاندار بر سرعت، دقت در انتقال اطلاعات و اخبار به مردم: پوشش سخنان خانواده های شهدا امنیت و نقش جبهه استکبار و تبیین نقش عوامل تجزیه طلب در اغتشاشات اخیر اقدام بسیار خوبی بود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، محمد سبحان حسنی روز یکشنبه ۲۴ مهر در نشست شورای اطلاع رسانی دولت در استان، افزود: تاخیر در اطلاع رسانی دقیق و صحیح باعث خسارت ها و آسیب های زیادی می شود.
وی افزود: چنانچه مردم در جریان امور و اقدامات دولت نباشند نمی توانند قضاوت درستی از عملکرد دولت در حوزه های مختلف داشته باشند.
حسنی عنوان کرد: نیاز است که رسانه ها و روابط عمومی دستگاه ها اجرایی فعالیت های خود در این حوزه بیشتر کنند.
معاون استاندار ایلام اضافه کرد؛ دستگاه های که عضو شورای اطلاع رسانی هستند به لحاظ حقوقی مکلف هستند ضمن حضور در جلسات، در تصمیمات شورا نیز مشارکت فعال داشته باشند که این مهم محقق شده است.
معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام اضافه کرد: پوشش سخنان خانواده های شهدا امنیت و نقش عوامل تجزیه طلب در اغتشاشات اخیر اقدامات بسیار خوبی است که باید استمرار داشته باشد‌.
حسنی تصریح کرد: در شرایط فعلی نقش رسانه ها باید پرنگ تر و ملموس تر باشد و اداره کل تبلیغات اسلامی، حوزه هنری و سایر دستگاه های اجرایی عضو این شورا همچون گذشته باید پای کار بیایند.
معاون استاندار ایلام بیان داشت: نفش ضد انقلاب و گروه های تجزیه طلب در اغتشاشات اخیر محسوس بود و دستگاه های جاسوسی کشورهای متخاصم اهداف مشخص خود را دنبال کردند اما از جوانان انقلابی شکست خوردند و فتنه آنان به فضل خدا خنثی شده که باید اطلاع رسانی در این خصوص در دستور کار قرار گیرد.
حسنی با تاکید بر ضرورت تلاش در راستای اثربخشی فعالیت های شورای اطلاع رسانی استان، افزود: باید از همه ظرفیت های موجود جهت اطلاع رسانی و آگاهی بخشی اقدامات دولت به مردم بهره گرفته شود.