تاکید امام جمعه مشهد بر استقلال مدیریت شهری در تصمیم‌گیری

امام جمعه مشهد بر استقلال مدیریت شهری در تصمیم‌گیری تاکید کرد.

به گزارش شهرداران، آیت‌الله “احمد علم‌الهدی” در دیدار “محمدرضا قلندرشریف” شهردار مشهد، با نماینده ولی‌فقیه در استان خراسان رضوی اظهار کرد: مدیریت شهری برای خدمت صادقانه به مردم و امام هشتم(ع)، باید در تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی استقلال داشته باشد، اما در عرصه انتخاب مدیران، به جای دخالت جریان‌های سیاسی، مردان میدان به صف نخست خدمتگزاری برسند.

وی افزود: نگاه شما در انتخاب مدیران شهرداری به درون بدنه مدیریت شهری باشد.

نماینده ولی‌فقیه در استان خراسان رضوی بیان کرد: همه تأکید بنده ناظر بر توجه ویژه به بافت پیرامونی حرم مطهر و پهنه‌های پیرامونی حاشیه شهر است.

علم الهدی خاطرنشان کرد: پروژه خط ویژه اتوبوس در خیابان‌های منتهی به حرم مطهر و به ویژه بولوار طبرسی جنوبی و معضل معبر پیاده‌رو در خیابان امام رضا(ع) دو مشکل مهم در بافت پیرامونی حرم مطهر رضوی است.

در ادامه “محمدرضا قلندرشریف” شهردار مشهد گفت: اولویت پروژه‌‎ها در این دوره شهرداری، تکمیل پروژه‌های نیمه‌کاره است و به‌موازات آن، برنامه‌ریزی کرده‌ایم تا حفاری‌های قطار شهری در دوره ششم مدیریت شهری به سرانجام برسد.

وی اضافه کرد: البته به موازات این، پروژه‌های متعددی همچون احداث بوستان ۷۳ هکتاری و پهنه کنارگذر جدید در کرانه شمالی را نیز در دستورکار داریم تا حاشیه شهر را به کلی از انزوای کنونی خارج کنیم.

شهردار مشهد تصریح کرد: تا پایان خردادماه، عملیات عمرانی برای ساخت پل‌های رو سطحی در تقاطع بولوار خیام و فهمیده آغاز خواهد شد و به موازات این، طرح توسعه به سمت شرق نیز همچنان در دستور کار است