تامین آب ۲۷۰۰ هکتار زمین کشاورزی در چهارمحال و بختیاری

علی حیدری در خصوص شبکه آبیاری سد بیدکان اظهار کرد: تکمیل شبکه آبیاری و زهکشی سد بیدکان حداقل به یک‌هزار و ۲۵۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد. سرپرست معاونت امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: با تکمیل و بهره‌برداری از شبکه آبیاری و زهکشی سد بیدکان در بخش لاران شهرستان شهرکرد وضعیت گردشگری و کشاورزی در این […]

علی حیدری در خصوص شبکه آبیاری سد بیدکان اظهار کرد: تکمیل شبکه آبیاری و زهکشی سد بیدکان حداقل به یک‌هزار و ۲۵۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.

سرپرست معاونت امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: با تکمیل و بهره‌برداری از شبکه آبیاری و زهکشی سد بیدکان در بخش لاران شهرستان شهرکرد وضعیت گردشگری و کشاورزی در این منطقه متحول می‌شود.

حیدری تصریح کرد: به‌همین منظور فرصت‌های سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری و توسعه کشاورزی پائین‌دست سد بیدکان در دستور کار قرار دارد.

وی یادآور شد: در این راستا طرح و نقشه منطقه به‌منظور مشخص کردن فرصت‌های سرمایه‌گذاری به‌خصوص در بخش گردشگری و سرمایه‌گذاری باید با سرعت تهیه و تدوین شود.

سرپرست معاونت عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری تأکید کرد: تسریع در روند توسعه مناطق کمتر توسعه یافته و غیربرخوردار مانند چهارمحال و بختیاری جزو اولویت‌های مسئولان در دولت سیزدهم قرار گرفته است.