بیمارستان شهید بهشتی تفت به دستگاه ام آر آی (MRI) مجهز شد

در مراسمی با حضور فرماندار شهرستان تفت، تعدادی از خیران و مسئولان حوزه بهداشت و درمان شهرستان دستگاه ام آر آی (MRI) خریداری‌شده برای بیمارستان شهید بهشتی تفت در این بیمارستان استقرار یافت.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت؛ محمد دهشیری در حاشیه مراسم استقرار دستگاه ام آر آی (MRI)  در بیمارستان شهید بهشتی تفت گفت: به همت خیران نیک اندیش شهرستان و با پیگیری‌های مستمر دکتر میر محمدی نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی و با مساعدت دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد شاهد استقرار دستگاه ام آر آی (MRI) در بیمارستان شهید بهشتی تفت در راستای خدمات‌دهی بهتر به مردم در حوزه بهداشت و درمان هستیم.

فرماندار شهرستان تفت بیان داشت: برای خرید این دستگاه به همت خیران نیک‌اندیش شهرستان اعتباری بالغ‌بر ۵۰ میلیارد ریال جمع‌آوری شد و با مساعدت وزارت بهداشت ارز دولتی برای خرید این دستگاه با استفاده از این مبلغ تخصیص داده شد و شاهد ورود این دستگاه به بیمارستان شهید بهشتی در آستانه‌ی میلاد امام حسن عسکری (ع) هستیم.

دهشیری افزود: در آینده‌ی نزدیک با تکمیل ساخت سالن موردنیاز برای استقرار دستگاه  ام آر آی (MRI)  که به وسیله یکی از خیران بزرگوار شهرستان در حال تجهیز است این دستگاه راه‌اندازی خواهد شد و خدمت بزرگ دیگری در حوزه بهداشت و درمان به مردم ارائه خواهد شد.