افزایش 116 درصدی بودجه

بودجه سال ۱۴۰۲ شهرداری قرچک ۹۲۴ میلیارد تومان است

شهردار قرچک گفت: بودجه سال 1402 شهرداری قرچک 924 میلیارد تومان است که افزایش 116 درصدی نسبت به سال 1401 دارد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری قرچک، محسن خرمی شریف در این خصوص، گفت: تمهیدات لازم در خصوص پروژه‌های عمرانی در بودجه سال ۱۴۰۲ دیده‌شده است و فعالیت‌هایی در حوزه‌های مختلف انجام خواهد شد که اعتبارات آن برحسب نیاز شهر در بودجه گنجانده‌شده است.

وی بابیان اینکه بودجه سال گذشته مدیریت شهری ۴۳۰ میلیارد تومان بوده است، افزود: بودجه سال ۱۴۰۲ مدیریت شهری در حوزه‌های مختلف عمرانی، عمومی، فرهنگی و روابط عمومی، ۹۲۴ میلیارد تومان است که افزایش ۱۱۶ درصدی نسبت به سال ۱۴۰۱ دارد.

این مدیر شهری خاطرنشان کرد: در بودجه سال ۱۴۰۲ سعی‌مان بر این است تا از هزینه‌های جاری کم کرده و به هزینه‌های عمرانی اضافه کنیم تا شهر قرچک رو به توسعه و پیشرفت قرار گیرد.

شهردار قرچک بودجه‌ها را به تفکیک حوزه‌ها این‌چنین عنوان کرد: بودجه عمرانی ۵۴۱ میلیارد تومان و بودجه عمومی، فرهنگی-اجتماعی و روابط عمومی ۳۸۳ میلیارد تومان در نظر گرفته‌شده است.

خرمی شریف در پایان گفت: امیدواریم امسال با تلاش، همت و برنامه‌ریزی مدیریت شهری و حمایت استاندار تهران و فرماندار شهرستان بتوانیم این مهم را محقق کنیم و در جهت رشد و توسعه‌ی شهر و بالا بردن کیفیت خدمات به شهروندان، گامی مهم برداریم.