بودجه بیش از ۳۹ هزار میلیارد تومانی ۱۴۰۲ شهرداری مشهد تصویب شد

نایب‌رئیس و سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهد از تصویب بودجه 39 هزار و 476 میلیارد تومانی سال آینده شهرداری خبرداد.

به گزارش شهرداران، “موسی‌الرضا حاجی‌بگلو” در حاشیه هفتاد و ششمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد در خصوص مصوبات این جلسه افزود: دراین جلسه، ابتدا لایحه نام‌گذاری معابر به نام شهدای گران‌قدر در دستور کارقرارگرفت و به تصویب رسید.

وی اضافه کرد: بر اساس این مصوبه شهرداری مشهد مکلف شد تا نسبت به نام‌گذاری خیابان شهید هنرور ۶ واقع در بولوار هنرور به نام شهید «اصغر رمضانی طرنج»، فجر ۴ واقع در خیابان فجر به نام شهید «سید حسن رضوی»، خواجه ربیع ۱۴/۵ در بلوار خواجه ربیع به نام شهید «سید علی کرمی»، اندیشه ۱۹ واقع در بولوار اندیشه به نام شهید «مسعود نجار برجسته» و قائم‌مقام فراهانی ۲۰ نیز به نام شهید «محمد شکری» اقدام کند.

حاجی بگلو به بررسی لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ شهرداری مشهد در صحن علنی امروز شورای شهر اشاره کرد و ادامه داد : بودجه سال آینده شهرداری که نسبت به بودجه سال گذشته، ۴۵ درصد افزایش داشته، است امروز از سوی اعضا موردبحث و بررسی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: درمجموع سرجمع مصارف بودجه سال آینده شهرداری مشهد، به مبلغ ۳۹ هزار و ۴۷۶ میلیارد تومان به تصویب شورای شهر رسید.

نایب‌رئیس و سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهد با اشاره به شاخص‌ترین ویژگی‌های بودجه سال ۱۴۰۲ شهرداری گفت: ازجمله این ویژگی‌ها افزایش بودجه پروژه‌های عمرانی از ۱۰ هزار و ۹۰۰ میلیارد تومان به ۱۹ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان است.