بسیاری از سایت‌های مخابراتی به‌ علت نبود تجهیزات بلاتکلیف مانده است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی استان چهارمحال و بختیاری، سومین جلسه بررسی مشکلات آنتن‌دهی و اینترنت روستاهای چهارمحال و بختیاری با حضور مدیر کل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری، مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان، مخابرات منطقه استان، رئیس شورای اسلامی استان و چند نفر از اعضای شوراهای اسلامی روستاها تشکیل شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی استان چهارمحال و بختیاری ، سومین جلسه بررسی مشکلات آنتن‌دهی و اینترنت روستاهای چهارمحال و بختیاری با حضور مدیر کل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری، مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان ، مخابرات منطقه استان، رئیس شورای اسلامی استان و چند نفر از اعضای شوراهای اسلامی روستاها تشکیل شد.

در این جلسه مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات چهارمحال و بختیاری نیز گفت: مجوز احداث سایت جدید در روستای شاه‌منصوری شهرستان کوهرنگ گرفته و مکان نصب آن جانمایی شده است.

مرتضی بلالی بیان کرد: با نصب این دکل تمامی روستاهای منطقه به‌ویژه روستاهای حیدرآباد، سیف‌آباد و دم‌تنگ از پوشش اینترنت و آن تن‌دهی تلفن همراه برخوردار می‌شود.

وی درخصوص مشکلات آن تن‌دهی تلفن همراه و اینترنت در شهرستان کیار افزود: بهینه‌سازی سایت شهر دستناء این شهرستان با هدف رفع مشکل اینترنت در روستای سلم در دستور کار است.

بلالی تصریح کرد: به‌علت اختصاص ندادن تجهیزات مورد نیاز به چهارمحال و بختیاری تاکنون مشکل اینترنت روستاهای جوزستان و برنجگان شهرستان کیار رفع نشده است اما پیگیری‌ها همچنان ادامه دارد.

وی درخصوص مشکلات آن تن‌دهی تلفن همراه و اینترنت در شهرستان کوهرنگ یادآور شد: بسیاری از سایت‌های مخابراتی این شهرستان مانند روستاهای گردپینه و دزک علیا  به‌ علت نبود تجهیزات ناشی از اعمال تحریم‌های ظالمانه علیه جمهوری اسلامی ایران بلاتکلیف مانده است.

بلالی تأکید کرد: ارتقای اینترنت روستاهای لندی و گوزلک به نسل چهارم (۴G) انجام شده و رفع مشکل آن تن‌دهی تلفن همراه از گردنه باجگیران به‌سمت روستای دورک شهرستان کیار در حال اجرا است.

پایان پیام/