مهدیخانی رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر قزوین:

بزودی با تکمیل طرح های عمرانی شاهد اتفاقات زیربنایی مهمی در قزوین اتفاق خواهد افتاد

مهدیخانی رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر قزوین بزودی با تکمیل طرح های عمرانی شاهد اتفاقات زیربنایی مهمی در شهر اتفاق خواهد افتاد که منجر به جلب رضایت شهروندان خواهد شد.

به گزارش شهرداران، به نقل از اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری قزوین؛مهدی مهدیخانی در آئین افتتاحیه طرح های عمرانی و فرهنگی شهرداری قزوین که در منطقه گردشگری باراجین برگزار شد،اظهار کرد:با عزم جدی،اراده قوی و همتی که شهردار و اعضای شورا اسلامی شهر قزوین دارند مطمئنا با افتتاح طرح های جدید در آینده نزدیک شاهد روان سازی ترافیک در داخل شهر قزوین خواهیم بود.

وی از افتتاح مجموعه آرامستان و جابجایی میدان میوه و تره بار خبر داد که منجر رفع معضل ترافیک در سطح شهر خواهد شد.

مهدیخانی از افتتاح ۱۲ میدان تره بار در سطح شهر قزوین خبر داد و گفت:اولین میوه و تره بار بزودی به بهره برداری خواهد و معضل دست فروشی و وانت بارها رفع می شود و منظر شهری نیز بهتر خواهد شد.

وی همچنین از ساماندهی منطقه هادی آباد خبر داد و گفت:این اقدام،کار بسیار ارزشمندی است که با عملیاتی شدن آن امیدواریم رضایت ساکنان این محله فراهم شود.

مهدیخانی در بخش دیگری از سخنانش گفت:در هفته دولت شاهد افتتاح پروژه کمربندی آیت الله باریک بین از ابر پروژه های بزرگ عمرانی شهرداری خواهیم بود که منجر به روان سازی ترافیک شهری خواهد شد.

وی در خاتمه گفت: آزادسازی زمین های کنار ارتش برای روان سازی ترافیک از دیگر طرح های مهم شهرداری قزوین است که بزودی به بهره برداری می رسد.