برگزاری ۶ مراسم افتتاحیه و کلنگ زنی در منطقه ۳ طی سال ۱۴۰۱

شهردار منطقه سه مشهد از برگزاری 6 مراسم افتتاحیه و کلنگ زنی پروژه های این در این منطقه طی سال گذشته خبر داد.

به گزارش شهرداران، شهردار منطقه سه مشهد از برگزاری ۶ مراسم افتتاحیه و کلنگ زنی پروژه های این در این منطقه طی سال گذشته خبر داد.

مهدی خداشناس با اعلام این خبر اظهار کرد: خوشبختانه با خدمت جهادی پرسنل این منطقه در یک سال گذشته توانستیم ۶ مراسم افتتاحیه و کلنگ زنی پروژه‌های عمرانی را با اعتبار سه هزار و ۳۴۵ میلیارد ریالی برگزار نماییم تا شاهد توسعه متوازن شهر و آوردن شیب خدمت به حاشیه شهر باشیم.

وی ادامه داد: این مراسم ها با بهره برداری از پل رسالت به طبرسی با اعتبار ۱۴۰ میلیارد ریال در ۲۷ اسفند ماه سال ۱۴۰۰ آغاز شده و با بهره برداری از پنج پروژه شهری شامل دوربرگردان سوم پل رسالت میدان بار نوغان، پیاده روسازی خیابان گاز، پیاده رو سازی، خیابان مسلم، سالن چند منظوره مهرگان و سوله حوادث غیر مترقبه ناصری با مجموع اعتبار ۳۵۰ میلیارد ریال در ۲۹ تیرماه ۱۴۰۱ ادامه یافت.

شهردار منطقه سه بیان کرد: در ۱۱ مهرماه ۱۴۰۱کلنگ زنی احداث دوربرگردان غیر همسطح شهید میرزایی با اعتبار هزار میلیارد ریال برگزار شده و به دنبال آن کلنگ‌ کلان پروژه تعریض پل دهرود با اعتبار ۸۰۰ میلیارد ریالی در هشت آذر ماه ۱۴۰۱ به زمین خورد.

خداشناس گفت: بهره برداری از پنج پروژه شهری شامل اتصال محور محبی به رسالت، سه گانه‌های ابتدایی رسالت، سه گانه های انتهای رسالت، دوربرگردان همت آباد و بازگشایی رسالت ۹۷ با اعتبار ۹۵۰ میلیارد ریالی در ۱۸ بهمن ماه ۱۴۰۱ نیز از دیگر افتخارات این منطقه در سال ۱۴۰۱ بوده است.

وی تصریح کرد: در ۲۹ بهمن ماه ۱۴۰۱ نیز بهره‌برداری از ۲ مجموعه ورزشی شامل ۲۲ بهمن و خواجه ربیع با اعتبار ۱۰۵ میلیارد ریال محقق شد.