برگزاری ویژه برنامه فرهنگی زیارت در مشهد

معاون گردشگری و زیارت سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد گفت: ویژه برنامه فرهنگی زیارت برای نخستین بار ویژه نوجوانان حاشیه شهر مشهد در قالب یک تور نیم روزه برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، “سیدجلیل بامشکی” اظهار کرد: ویژه برنامه فرهنگی زیارت برای نخستین بار با همکاری آستان قدس رضوی ویژه ۲۰۰ نوجوان حاشیه شهر مشهد روز پنج شنبه ۱۲ آبان ماه برگزار شد.

وی افزود: نخستین مرحله از این برنامه ویژه حاشیه شهر مشهد برگزار شد و در این رابطه پنج دستگاه اتوبوس به محلات مختلف شهر از جمله پنجتن، شهرک شهید رجایی، شهرک شهید باهنر، رسالت و توس برای حمل‌ونقل نوجوانان اعزام شدند.

معاون گردشگری و زیارت سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد بیان کرد: ثبت‌نام افراد با محوریت مساجد انجام شد و تور نیم روزه در ابتدا با حضور نوجوانان در حرم مطهر و برگزاری ویژه برنامه فرهنگی در آنجا آغاز شد.

بامشکی ادامه داد: پس از زیارت امام مهربانی‌ها همراه با برنامه‌های فرهنگی، نوجوانان برای داشتن لحظاتی جذاب به سینما اطلس رفتند.

وی اضافه کرد: در ادامه نیز آنان با حضور در ورزشگاه امام رضا(ع) و صرف نهار با غذای متبرک حضرت، برنامه را به پایان رسانده و به محلات خود بازگشتند.

معاون گردشگری و زیارت سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد ضمن اشاره به برگزاری مستمر ویژه برنامه‌های فرهنگی برای نوجوانان شهر، عنوان کرد: در این راستا در طول سال این برنامه، هفته‌ای یکبار با مشارکت با آستان قدس و آموزش و پرورش بنا به ضرورت اهمیت به نوجوانان در مسائل فرهنگی و مذهبی برگزار می‌شود.