برگزاری نشست نظرسنجی جشنواره هنرهای شهری مشهد در بخش گلستان

معاون فرهنگی سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری از برگزاری نشست نظرسنجی جشنواره هنرهای شهری در بخش گلستان با حضور معاونین شهردار، اساتید دانشگاه و کارشنان این حوزه در خانه هنرمندان مشهد خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، “یوسف اسماعیل زاده” اظهار کرد: جشنواره هنرهای شهری شامل هشت بخش مختلف ویژه بهار ۱۴۰۲ است که یکی از این بخش‌ها، بخش گلستان است.

وی ادامه داد: این جشنواره شامل بخش‌های مختلف دیگری از جمله نورآرایی، هنرهای تعاملی، سرود، نمایش و هنرهای مردمی است که در بهار ۱۴۰۲ به اکران خواهد رسید.

معاون فرهنگی سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد گفت: بخش گلستان این جشنواره با همکاری معاونت خدمات شهری برگزار خواهد شد که حدود ۶۲۰ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.

اسماعیل‌زاده بیان کرد: بخش اول این جشنواره با حضور اعضای شورای اجتماعی محلات داوری شده و هم اکنون با حضور اساتید برجسته دانشگاه و متخصصین در حال بررسی است.

وی در خصوص مراحل اکران یک اثر، افزود: آثاری که از طریق داوری این اساتید بیشترین امتیاز را کسب کند وارد مرحله سفارش، ساخت اثر و جانمایی برای استقبال از بهار ۱۴۰۲ خواهد شد.

معاون فرهنگی سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد تصریح کرد: آثار ارسالی از جنبه‌های مختلفی توسط کارشناسان مورد بررسی قرار خواهند گرفت تا این اثرها به بهترین شکل ممکن به اکران برسند.

اسماعیل‌زاده خاطر نشان کرد: آثار امسال نسبت به سال‌های گذشته رشد چشمگیری از منظر کیفیت و تعداد را داشته است، خوشبختانه امسال نسبت به سال‌های گذشته در اکران‌های شهری به خصوص در بخش گلستان شاهد کیفیت بهتری خواهیم بود.