برگزاری نشست شورای هماهنگی مشاوران ایثارگران دستگاه های اجرایی استان ایلام

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار ایلام بیان داشت: دستگاه‌های اجرایی گزارشی از عملکرد خود از خدمات رسانی به خانواده های ایثارگران و دیدار با خانواده های شهدا داشتند ارائه نمایند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، مهندس ناصر نجفی روز یکشنبه در جلسه شورای هماهنگی مشاوران ایثارگران دستگاه های اجرایی استان ضمن خیر مقدم به اعضا جلسه و گرامیداشت هفته وحدت و توفیق خدمت رسانی به ایثارگران در دولت کار و کرامت، افزود: در ایام اربعین با همت استاندار و همه دستگاههای اجرایی استان خدمات رسانی به زائرین به نحوه احسن انجام شد که در این راستا از زحمات همه عزیزان و دست اندرکاران تشکر و قدردانی می کنم.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار ایلام درادامه بیان داشت: دستگاه‌های اجرایی در جلسات بعدی گزارشی از عملکرد خود از خدمات رسانی به خانواده های ایثارگران و دیدار با خانواده های شهدا داشتند ارائه نمایند.
وی با تاکید تکریم ایثارگران و خانواده های شهدا، گفت: بیمه ایثارگران باید به جدیت پیگیری شود.
نجفی افزود: اتفاقاتی که در روزهای اخیر انجام گرفت دشمن حرکاتی را انجام داده و وظیفه رزمندگان و ایثارگران این است که با کارهای فرهنگی بتوانیم با این موضوع مقابله کنند.
وی در ادامه به خدماتی که داروخانه ها در استان به ایثارگران و خانواده های شهدا ارایه می دهند اشاره کرد و گفت: این خدمت بسیار قابل تحسین است.
مدیرکل حوزه استاندار ایلام نیز در این نشست بر اجرای شرح وظایف مشاوران ایثارگران در دستگاه های اجرایی تاکید کرد.
ایمان رحیمی پناه گفت: وظیفه اصلی مشاوران پیگیری ابلاغیه و دستورالعمل ها در خصوص جامعه ایثارگران به بهترین نحوه ممکن است.
وی اضافه کرد: پیگیری این ابلاغیه ها و دستورالعمل ها موجب می شود که حقی از فرزندان ایثارگران ضایع نشود و عدالت کامل در این زمینه برقرار شود.
رحیمی پناه در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اغتشاشات اخیر، گفت: خانواده‌ها، فرزندان خود را از نقشه دشمنان آگاه و آنان را توجیه کنند که فریب دشمنان را نخورند چراکه نقشه دشمن کار به جایی نخواهد برد و پرچم جمهوری اسلامی ایران با دستان مبارک مقام معظم رهبری به دست امام زمان(عج) داده خواهد شد.
گفتنی است در پایان این جلسه تعدادی از فرزندان شهدا لوح تقدیری به آقای خسروی مشاور امور ایثارگران استانداری ایلام تقدیم نمودند و از زحمات ایشان تشکر و قدردانی کردند.