برگزاری نشست تخصصی فیبرنوری و شهروندسپاری

نشست تخصصی با هدف بررسی فیبرنوری و سامانه شهروندسپاری شهرداری با حضور مرتضی بهرام رییس مرکز مطالعات و پژوهش‌ها و عضو ناظر شورا در سازمان فاوا و توحید علی نژاد اصل عضو هیئت رییسه و رییس کمیسیون نظارت، شفافیت و هوشمندسازی شورای اسلامی شهر ارومیه برگزار شد. این جلسه که با حضور یاسر اسدپور رییس […]

نشست تخصصی با هدف بررسی فیبرنوری و سامانه شهروندسپاری شهرداری با حضور مرتضی بهرام رییس مرکز مطالعات و پژوهش‌ها و عضو ناظر شورا در سازمان فاوا و توحید علی نژاد اصل عضو هیئت رییسه و رییس کمیسیون نظارت، شفافیت و هوشمندسازی شورای اسلامی شهر ارومیه برگزار شد.

این جلسه که با حضور یاسر اسدپور رییس و همچنین معاونین سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه ترتیب یافته بود در محل دفتر ریاست سازمان فاوا برگزار شد و طی آن حاضرین به ارائه نقطه نظرات تخصصی خود پرداخته و اقدامات فاوا برای توسعه فیبرنوری و سامانه شهروندسپاری و همچنین خدمات الکترونیکی ارایه شده و اپلیکیشن ارومیه من را بررسی کردند.

تشریح سامانه شهروندسپاری و ارائه گزارش تعداد استعلامات انجام شده در مناطق یک، سه و پنج و همچنین جزئیات فاز دوم این سامانه شامل دستور تهیه نقشه و پروانه از جمله موضوعات این جلسه بود.