برگزاری مسابقات ورزشی متنوع به مناسبت هفته تربیت‌بدنی در تبریز

معاونت ورزشی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز برنامه‌های متنوعی به مناسب هفته تربیت بدنی برگزار کرد.

به گزارش شهریار، محمد علیپور معاون ورزشی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز با اشاره به برگزاری مسابقات والیبال نشسته اظهار کرد: این مسابقات به مناسبت هفته تربیت بدنی با حضور چهار تیم از شهرداری تبریز، آذرشهر، مراغه و اهر در مجموعه ورزشی صفا برگزار شد.

وی افزود: در بخش بانوان این مسابقات ۱۵ تیم و ۱۲۰ ورزشکار حضور داشتند که تیم والیبال نشسته بانوان سالن آنا شهرداری تبریز در این مسابقات در رتبه نخست قرار گرفت.

مسابقات آمادگی جسمانی کارکنان شهرداری تبریز

علیپور گفت: به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش مسابقات آمادگی جسمانی کارکنان شهرداری تبریز در دو بخش مردان و زنان برگزار شد.

وی ادامه داد: این مسابقات در شش آیتم دراز و نشست، دوی مارپیچ، حرکت پروانه‌ای، حمل وزنه، طناب‌زنی و نردبان چابکی برگزار شد.

علیپور گفت: در رده سنی زیر ۳۰ سال، علیرضا امیری با رکورد ۵۸:۹۶ ثانیه از شورای اسلامی شهر تبریز، در رده سنی ۳۰ تا ۴۰ سال، جواد قلی‌پور با رکورد ۵۴:۵۹ ثانیه از شهرداری منطقه ۲ و در رده سنی ۴۰ تا ۵۰ سال، ایاز ممی‌پور با رکورد ۶۸:۰۳ ثانیه از شهرداری منطقه  ۲ اول شدند. در بخش بانوان این مسابقات نیز در رده سنی زیر ۴۰ سال سمیه اسدی زاده مقام نخست را تصاحب کرد و در رده بالای ۴۰ سال نیز راحله سالم میلانی موفق به کسب رتبه نخست شد.

وی خاطرنشان کرد: مسابقات شطرنج نیز با همکاری هیئت شطرنج استان با شرکت تیم هایی از استان قزوین، زنجان، ارومیه و اردبیل به همراه تیم های اهر، مراغه، بناب، آذرشهر ، میانه و تبریز در قالب استعدادیابی و آموزش برگزار شد.