برگزاری رویداد استارتاپی فرصت‌های توسعه گردشگری استان قم

سرپرست مرکز آموزش علمی کاربردی شهرداری قم از برگزاری رویداد استارتاپی فرصت‌های توسعه گردشگری استان قم توسط این مرکز خبر داد.

به گزارش شهرداران، مهدی  عاطفی با اشاره به بگزاری رویداد استارتاپی فرصت‌های توسعه گردشگری استان قم اظهار داشت: فناوری‌های نوین، هوشمند سازی تجهیزات و فعالیت‌ها، معماری اماکن گردشگری و نمادهای شهری، وضعیت محیط‌زیست شهری و توسعه گردشگری، توسعه گردشگری روستایی و طبیعت‌گردی و کارآفرینی و اشتغال‌زایی در گردشگری را  ازجمله محورهای این  همایش است.
وی گردشگری مذهبی و فرهنگی و توسعه گردشگری، مدیریت بحران و توسعه گردشگری، حمل‌ونقل و توسعه گردشگری، توسعه گردشگری سلامت و درمانی و ایجاد پارک‌های موضوعی را از دیگر محورهای این رویداد برشمرد.
سرپرست مرکز آموزش علمی کاربردی  شهرداری قم اذعان کرد: حمایت از تیم‌های برتر این رویداد توسط مرکز نوآوری گردشگری و همچنین معرفی کارآفرینان ایده پردازان به صندوق‌های سرمایه‌گذاری و مراکز رشد  از مزایای این دوره از استارتاپ است.
عاطفی  با بیان اینکه  علاقه‌مندان و پژوهشگران  می‌توانند آثار و ایده‌های خود را تا ۲۵ فروردین‌ماه ۱۴۰۲ در سامانه ثبت ایده‌ها به نشانی https://qommu.ir/ofogh  ثبت کنند گفت: پس از داوری ایده‌ها، اختتامیه این رویداد استارتاپی ۶ اردیبهشت‌ماه با حضور برترین‌های این رویداد علمی برگزار خواهد شد.