برگزاری دوره‌های آموزشی تخصصی در سازمان میادین

قائم مقام سرپرست سازمان میادین و سازماندهی مشاغل شهری از برگزاری دوره‌های آموزشی ساماندهی مشاغل و امور مالی برای کارشناسان این سازمان در جهت توانمندسازی و افزایش مهارت‌های کاری خبر داد.

به گزارش شهریار، کلاس‌های آموزشی نحوه اداره بازارچه‌های محلی و ساماندهی مشاغل شهری ویژه مدیران و کارشناسان اداره ساماندهی و همچنین دوره‌های آموزشی مالی برای کارشناسان امور مالی سازمان در حال برگزاری است.
حسین حسین پور قائم مقام سرپرست سازمان، با اعلام این خبر گفت: این اقدام به جهت توانمندسازی و افزایش مهارت‌های کاری کارشناسان واحدهای ساماندهی با موضوع “قوانین و مقررات ساماندهی” و امور مالی سازمان در راستای خدمت رسانی مطلوب به شهروندان انجام می‌گیرد.
وی افزود: هدف از برگزاری این دوره، دانش‌افزایی و بازآموزی کارشناسان ساماندهی مشاغل و امور مالی با رویکرد ارتقای توانمندی مدیران و کارشناسان، به منظور خدمات‌رسانی بهتر به شهروندان است.
این دوره‌های آموزشی با استفاده از تجربیات و دانش اساتید برجسته در حوزه‌های ساماندهی و امور مالی، طی هفته جاری و آینده با سرفصل‌های مختلف با توجه به فرآیندهای کاری کارکنان در محل سالن جلسات سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری تبریز، ادامه خواهد داشت.