برگزاری دوازدهمین دوره همایش ملی بهره وری و رویدادهای ملی آب و انرژی به میزبانی یزد

استاندار یزد از میزبانی یزد برای دوازدهمین دوره همایش ملی بهره وری و رویدادهای ملی آب و انرژی خبرداد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، دکتر مهران فاطمی در دومین نشست کارگروه بهره وری استان که به منظور انجام هماهنگی های لازم جهت برگزاری دوازدهمین همایش ملی بهره وری و رویداهای ملی آب و انرژی برگزار شد، با اشاره به نگاه ویژه استان به مقوله افزایش بهره وری در بخش های مختلف استان گفت: با توجه به ابعاد گسترده بهره وری از زندگی شخصی و خانوادگی تا زیست بوم اداری و بخش خصوصی، باید برای همه بخش ها برنامه و نقشه راه داشت.
وی در ادامه پیگیری مسائل مربوط به فضای بهره وری در استان و کشور را مستلزم تبیین اهمیت بهره وری برای همگان و حساس سازی و تمرکز بر این موضوع دانست و اظهارداشت: با تبدیل این مهم به دغدغه همگانی و اولویت اصلی، می توان شاهد اتفاقات بسیار خوبی در سطح استان و کشور بود.
استاندار یزد با بیان ۴۰ درصد رشد اقتصادی ۸ درصدی هدفگذاری شده برای استان مربوط به حوزه بهره وری است، افزود: ۴۰ درصد، مقدار قابل توجهی بوده و نشاندهنده اهمیت این حوزه است لذا در کنار اقدامات زیربنایی در حال پیگیری در استان، برگزاری رویدادها و همایش های این حوزه دنبال خواهد شد.
دکتر فاطمی با استقبال از برگزاری دوازدهمین دوره همایش ملی بهره وری به میزبانی استان، گفت: در کنار این همایش، تیم تخصصی جهت ارزیابی سیمای بهره وری هر دستگاه و سازمان تشکیل و چرخه بهره وری آن ها ارزیابی شود.
وی در ادامه با تاکید بر برگزاری مستمر جلسات مربوط به همایش مذکور و تعیین جامعه مخاطب آن، خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت موضوع بهره وری می توان از استانداران، معاونین وزرا و نمایندگان مجموعه های بزرگ و تشکل های بزرگ و حتی برخی از نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی جهت حضور در همایش، دعوت کرد.
استاندار یزد با بیان این دوره از همایش باید به صورت وزین و کارا و در سطح وسیع و عملیاتی تری نسبت به گذشته برگزار شود، تصریح کرد: تمامی افراد تاثیرگذاری که می توانند این موج بهره وری را به مجموعه های مختلف و بدنه تصمیم گیر کشور منتقل کنند باید به همایش دعوت شوند‌.
دکتر فاطمی خاطرنشان کرد: بزرگترین هدف برگزاری این همایش باید ایجاد انسجام ملی، وحدت فکری، وحدت رویه و انرژی جدید در کشور، در راستای قرارگیری موضوع بهره وری در اولویت اول فهرست بلند مسائل کشور باشد تا همه افراد به این موضوع توجه ویژه ای داشته باشند.
وی در ادامه به تبیین ضرورت بهره مندی از ظرفیت حوزه علمیه به عنوان مولفه ای تاثیرگذار جهت بیان اهمیت بهره وری پرداخت.
استاندار یزد در پایان ضمن اعلام آمادگی نسبت به برگزاری رویدادهای ملی آب و انرژی، اضافه کرد: یکی از موضوعات مهم تبدیل یزد به مرکز برگزاری رویدادهای بزرگ ملی و بین المللی است چرا که برگزاری چنین رویدادهایی و رفت و آمد نیروهای نخبه و تاثیرگذار سبب معرفی بیش از پیش یزد و اعتلای آن می شود.