برگزاری بیست و سومین ملاقات مردمی شهرداری بیرجند

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بیرجند؛ بیست و سومین جلسه ملاقات مردمی شهرداری بیرجند در راستای ارتباط مستقیم و چهره به چهره با شهروندان و پیگیری مشکلات ایشان و به منظور رضایتمندی و تسريع در رسيدگي به مشکلات شهروندان با حضور معاون خدمات شهری، مدیران مناطق دو گانه ، معاون فرهنگی، اجتماعی و اطلاع رسانی و رئیس اداره حقوقی شهرداری در محل سالن جلسات شهرداری برگزار شد.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بیرجند؛ بیست و سومین جلسه ملاقات مردمی شهرداری بیرجند در راستای ارتباط مستقیم و چهره به چهره با شهروندان و پیگیری مشکلات ایشان و به منظور رضایتمندی و تسریع در رسیدگی به مشکلات شهروندان با حضور معاون خدمات شهری، مدیران مناطق دو گانه ، معاون فرهنگی، اجتماعی و اطلاع رسانی و رئیس اداره حقوقی شهرداری در محل سالن جلسات شهرداری برگزار شد.
در این جلسه شهردار بیرجند ضمن آگاهی از مشکلات و معضلات شهروندان در زمینه مسائل مرتبط به حوزه کاری شهرداری و ارائه رهنمودهای لازم، دستورات مقتضی را به منظور رسیدگی به دغدغه های شهروندان در کوتاهترین زمان و همچنین در چارچوب قوانین شهرداری صادر نمود.
گفتنی است جلسات ملاقات عمومی شهردار با شهروندان در جهت رفع مشکلات و معضلات مرتبط با شهرداری، روزهای دوشنبه هر هفته در محل سالن جلسات شهرداری بیرجند برگزار می شود.