برگزاری تور خبری در شهرک منظریه شهرکرد

تور خبري با حضور تعدادي از مديران استاني در شهرک منظريه شهرکرد به‌منظور ارائه گزارشي از آخرين وضعيت ارائه خدمات در اين شهرک توسط چند دستگاه اجرايي با هماهنگي روابط‌عمومي استانداري چهارمحال و بختياري برگزار شد.

به گزارش روابط‌عمومی استانداری چهارمحال و بختیاری، تور خبری در شهرک منظریه با حضور اصحاب رسانه استان به‌منظور ارائه گزارش توسط مدیرکل راه و شهرسازی استان، سرپرست مدیریت بحران استانداری و شهردار شهرکرد برگزار شد و اصحاب رسانه در جریان آخرین اقدامات صورت گرفته توسط دستگاه‌های اجرایی پس از آغاز مانور خدمت در این شهرک قرار گرفتند، همچنین مدیرکل راه و شهرسازی نیز گزارشی از آخرین وضعیت اجرای طرح نهضت ملی مسکن در استان ارائه کردند.

خسرو کیانی- سرپرست مدیریت بحران استانداری چهارمحال و بختیاری در خصوص روند حل مشکلات شهرک منظریه در مانور خدمت، اظهار کرد: در راستای توسعه عدالت و حسب دستور استاندار ساماندهی و رفع مشکلات روبنایی و زیربنایی شهرک منظریه با انجام مانور چند منظوره در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: انجام عملیات خاکبرداری، تسطیح معابر، جمع‌آوری نخاله ساختمانی، ساماندهی فضای سبز و زباله‌ها و آسفالت معابر انجام شد و تا رفع کامل مشکلات این شهرک کار ادامه دارد.

کیانی با اشاره به اینکه اتصال جاده منظریه به کمربندی شمالی شهرکرد یکی از خواسته‌های به حق مردم بود، عنوان کرد: ۱۱ هزار مترمکعب عملیات خاکبرداری، زیرسازی، روسازی و آسفالت جاده انجام شده است و تا روزهای آینده زیر بار ترافیک می‌رود.

سرپرست مدیریت بحران استانداری چهارمحال و بختیاری در ادامه با بیان اینکه در سال‌های گذشته با کاهش فشار آب تامین آب شرب برای طبقات بالا در ساختمان‌های بلندمرتبه منظریه با مشکل مواجه می‌شد، گفت: با اجرای طرح پدافندی آبرسانی در سال گذشته این مشکل برطرف شد و مردم در این شهرک با کاهش فشار و قطعی آب مواجه نمی‌شوند.

وی با تاکید بر اینکه طبق تفاهم‌نامه منعقد شده در سفر وزیر کشور به چهارمحال و بختیاری، شهرک منظریه به شهرداری تحویل شده است، یادآور شد: کار جهادی در منظریه تا حل تمامی مشکلات ادامه دارد.

کیانی در پایان با بیان اینکه چهارمحال و بختیاری یکی از استان‌های زلزله‌خیز در کشور محسوب می‌شود، خاطرنشان کرد: کلیه نقاط تحت رصد هستند و تلاش می‌شود تا ساخت و سازها در شهرک منظریه مطابق با استانداردهای آیین‌نامه صورت بگیرد و اکثر ساختمان‌ها نیز دارای ایمنی هستند.