بررسی و رفع برخی مشکلات محلات بهمن آباد تبریز

شهردار منطقه ۱۰ تبریز گفت: به منظور رفاه حال شهروندان، پاره‌ای از مشکلات محلات بهمن آباد در راستای "طرح خدمات محله‌ای" رفع می‌شود.

به گزارش شهریار، موسی زارعی در بازدید میدانی از برخی محلات بهمن آباد این منطقه با اعلام این خبر گفت: در راستای بهبود و ارتقای بهداشت محیط شهری و به منظور پاسخ‌گویی به مطالبات به حق شهروندان و حفظ سلامت عمومی آنان، طرح خدمات محله‌ای با رعایت کامل ارایه خدمات متوازن در کل معابر اصلی، فرعی و محلات منطقه ۱۰ طبق برنامه‌ریزی و زمانبندی‌های اعلام شده به صورت مستمر و بی‌وقفه با حضور اکیپ‌های چندگانه تنظیف با اجرای آیتم‌های مختلف اجرا می‌شود.

وی با اعلام اینکه امید است اجرای این طرح محله‌ای منجر به افزایش رضایت شهروندان ساکن در محدوده شهرداری منطقه ۱۰ شود، پاسخگویی به خواسته‌های شهروندان و ارائه خدمات محله‌ای را از اولویت‌ها و برنامه‌های کاری شهرداری عنوان کرد.

زارعی در روند این بازدید، مشکلات محله‌ای محلات بهمن آباد را مورد ارزیابی قرار داده و برای ارائه خدمات بهتر و بیشتر به این محلات از قبیل بهینه‌سازی خدمات شهری و عمرانی، دستورات لازم در راستای رفع آنها را صادر کرد.