قائم مقام شرکت آب منطقه‌ای خراسان رضوی:

برای توسعه صنعت گردشگری استان خراسان رضوی آمادگی داریم

قائم مقام شرکت آب منطقه‌ای خراسان رضوی گفت: آب منطقه‌ای استان برای توسعه صنعت گردشگری آمادگی دارد و از این امر استقبال می‌کند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، “علیرضا عامری” در نشست با سرپرست شرکت توسعه گردشگری شهرداری مشهد که در حاشیه بازدید از منطقه گردشگری هفت حوض و سد طرق برگزار شد، اظهار کرد: آب منطقه‌ای خود را مکلف می‌داند در کنار اشخاص حقیقی و حقوقی و دستگاه‌هایی که به آبادانی کشور خدمت کنند، کمک کنیم.

قائم مقام شرکت آب منطقه‌ای خراسان رضوی با بیان اینکه بیش از ۹۰ درصد سرمایه‌گذاران در هر حوزه‌ای به آب منطقه‌ای مراجعه می‌کنند، افزود: راه‌اندازی هر صنعتی نیازمند نعمت (آب) است لذا صنعت گردشگری به لحاظ اهمیت بسیاری که دارد خصوصا در مشهد، آن‌طور که باید از سوی مسوولین مورد توجه قرار نگرفته و مغفول مانده است.

وی به ظرفیت‌های آبی اطراف مشهد نظیر سد طرق، کارده و ارداک اشاره کرد و گفت: فرصت‌های گردشگری مناسبی در پیرامون شهر مشهد وجود دارد، در این راستا آمادگی داریم تا این ظرفیت‌ها را به جهت توسعه گردشگری در اختیار سرمایه‌گذاران قرار دهیم.

عامری اضافه کرد: آب منطقه‌ای استان برای توسعه صنعت گردشگری آمادگی دارد و از این امر استقبال می‌کند؛ لذا نگاه ما به این موضوعات مثبت است.