رییس کمیته گردشگری تهران:

بدون تشکیل سازمان گردشگری، هزینه ها در این حوزه بی فایده است

رییس کمیته گردشگری شورای ششم شهر تهران در ابتدای جلسه نود و پنجم این شورا در تذکری با انتقاد از تشکیل نشدن سازمان گردشگری شهرداری تهران گفت: بدون تشکیل این سازمان هر هزینه ای در حوزه گردشگری بی فایده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران سید احمد علوی، عضو شورای شهر تهران و رییس کمیته گردشگری این شورا با بیان اینکه سازمان گردشگری باید تشکیل شود گفت: این موضوع از ابتدای شورای ششم تذکر داده شده و در جلسه قبل با حضور وزیر میراث فرهنگی و گردشگری نیز تاکید شد.
وی با اشاره به هزینه هایی که در حوزه رونق گردشگری انجام می شود گفت: بدون تشکیل این سازمان هر هزینه ای بی فایده است.
علوی ضمن گرامی داشت هفته فراجا و قدردانی از زحمات حافظان امنیت شهر و کشور گفت: این روزها خادمان امنیت تلاش می کنند با بردباری و صبوری مسائل شهر را مدیریت کنند.
وی ادامه داد: با کنار رفتن غبار فتنه مشخص شد که اعتراض به اغتشاش رسیده است.
عضو شورای شهر تهران ضمن درخواست از خانواده ها برای مراقبت از جوانان و نوجوان خودشان گفت: از خانواده ها خواهش می کنم حالا که مشخص است اغتشاش جای اعتراض را گرفته مانع حضور فرزندانشان در تجمعات شوند.
وی با اشاره به اینکه اکنون سره از ناسره مشخص شده است گفت: قطعا به محل های مناسب برای ابراز اعتراض مسالمت آمیز نیاز داریم، کما اینکه قبلا نیز اعتراض بوده و به نتیجه هم رسیده است.
علوی همچنین به کمکاری دستگاه های مختلف از جمله وزارت علوم و آموزش و پرورش در مسائل فرهنگی گفت: این کم کاری ها که خود مدیریت شهری نیز در حوزه فرهنگی سبب شد تا فراجا از آخرین حلقه زنجیر تبدیل به اولین حلقه شود و مورد هجمه قرار گیرد.