حضور خیریانپور، معاون استاندار مازندران

با حضور خیریانپور، معاون استاندار، سه واحد تولیدی در شهرک صنعتی سلمانشهر بهره برداری شد

در چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و با حضور خیریانپور، معاون امور اقتصادی و گردشگری استاندار، حجت الاسلام موسوی امام جمعه عباس آباد، حجت الاسلام سورتیچی امام جمعه سلمانشهر، اصلانی فرماندار عباس آباد و جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی، سه واحد تولیدی در شهرک صنعتی سلمانشهر افتتاح و به بهره‌برداری رسید. ‎

خیریانپور در آئین افتتاح این واحدهای تولیدی، گفت: رونق تولید، اصلی‌ترین سیاست دولت سیزدهم است که با قوت و برای حمایت از تولیدکنندگان دنبال می‌شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استاندار، افزود: واحدهای تولیدی باید در راستای اصلاح ساختار تولیدی خود و رقابتی کردن محصولاتشان تلاش کنند تا از برنامه‌های مختلف حمایتی نیز برخوردار شوند.

خیریانپور بیان داشت: جلسات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در استان‌ و شهرستان های مختلف، با هدف رفع مشکل و کمک به تولیدکنندگان، بصورت منظم برگزار می‌شود و حداکثرتلاش خود را بکار خواهیم برد تا مشکلات کارآفرینان مرتفع شود.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران نیز در حاشیه این مراسم گفت: شرکت فرآورده های لبنی کندلوس در زمینی به مساحت ۱۵۵۰۰ مترمربع با حجم سرمایه‌گذاری ۴۵۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید که با تولید انواع محصولات لبنی، برای ۴۲ نفر اشتغال ایجاد نمود.

یاسر امینی اظهار داشت: واحد تولیدی آوش فولاد پارتاک نیز در زمینی به وسعت ۷۶۰۰ مترمربع و سرمایه‌گذاری ۱۶۰۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید که با تولید انواع محصولات پروفیل آهن برای ۵۶ نفر، ایجاد اشتغال شده است.

وی خاظرنشان کرد: واحد تولیدی شیرآرای تنکابن هم در زمینی به مساحت ۲۱۰۰ مترمربع در زمینه تولید انواع محصولات لبنی، با حجم سرمایه گذاری ۱۰۰ میلیارد ریال به بهره داری رسید و با راه اندازی این واحد صنعتی، اشتغال ۳۵ نفر فراهم گردیده است.