• تاریخ : شنبه - ۱ - اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • ساعت :
    رئیس کمیته ورزش شورای اسلامی شهر تهران:

    بانوان ورزشکار سفیران ایران در عرصه‌های بین‌الملل هستند

    رئیس کمیته ورزش شورای اسلامی شهر تهران گفت: بانوان ورزشکار به عنوان سفیران جمهوری اسلامی ایران در عرصه بین‌الملل با حفظ و پایبندی به ارزش‌ها و شعائر اسلامی پرچم کشورمان را به اهتزار در می‌آورند.

    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران زهرا شمس‌احسان عضو و رئیس کمیته ورزش شورای اسلامی شهر تهران در مراسم تجلیل از بانوان ورزشکار به مناسبت هفته تربیت‌ بدنی اظهار داشت: امروز زنان قهرمان ورزشی ما با رعایت موازین تعریف شده در مسابقات مختلف شرکت می‌کنند و توانسته‌اند افتخارات بسیاری برای این مرز و بوم به عمل آورند.

    شمس‌احسان با بیان اینکه بانوان ورزشکار علاوه بر درخشیدن در میادین ورزشی مختلف توانسته‌اند در عرصه خانواده، ایفای نقش مادری و همچنین فرزندآوری به بهترین شکل عمل کنند، گفت: امروز بانوان ورزشکار ما در عرصه بین‌اللمل به یک الگو تبدیل شده‌اند.

    رئیس کمیته ورزش شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر اینکه نیازمند تلاش‌های مضاعف در  توسعه ورزش بانوان هستیم،  افزود: سیاست ما در شورای شهر تهران بر این است که فعالیت ورزشی بانوان را در ابعاد فرهنگی، همگانی و قهرمانی دنبال کنیم.

    وی اظهار داشت: همه ما باید به دنبال تغییر در الگوی رفتار مردم و خانواده از طریق ورزش با رویکرد فرهنگی باشیم؛ باید بتوانیم فرهنگ ورزش کردن در جامعه را ارتقا دهیم و در قالب رویدادهای ورزشی هنجارهای اجتماعی را ایجاد کنیم.

    شمس‌احسان با بیان اینکه پیشرفت ورزش ابعاد قهرمانی به عنوان خروجی و محصول اصلی ورزش همگانی است، خاطرنشان کرد: امروز اگر شما به این درجه قهرمانی رسیده‌اید به دلیل کشف استعداد شما از کودکی بوده است، بنابراین به نظر می‌رسد که باید شهرداری‌ها و همه ارکان ورزش یک شهر در حوزه پرورش استعدادهای برنامه‌ریزی جدی داشته باشند؛ در این راستا با توجه به رویکرد محله‌محوری، از دل ورزش محلات، استعدادهای آینده به مراکز تخصصی جهت ادامه تمرینات قهرمانی هدایت شوند.

    رئیس کمیته ورزش شورای اسلامی شهر تهران تاکید کرد: شما بانوان ورزشکار به عنوان سفیران جمهوری اسلامی ایران در عرصه بین‌الملل هستید و با حفظ و پایبندی به ارزش‌ها و شعائر اسلامی پرچم کشورمان را به اهتزار در می‌آورید.

    نوشته های مشابه

    احداث چند پویاشهر جدید در پایتخت
    اردیبهشت 1, 1403

    احداث چند پویاشهر جدید در پایتخت

    روابط عمومی سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی

    گشت حامی شهر به صورت شبانه روزی فعال هستند
    اردیبهشت 1, 1403

    گشت حامی شهر به صورت شبانه روزی فعال هستند

    دکتر احمدی صدر در گفتگو با خبرگزاری تسنیم:

    رویش ۶۰ هزار پیاز گل لاله
    فروردین 29, 1403

    رویش ۶۰ هزار پیاز گل لاله

    فضای سبز منطقه یک

    ارسال دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
    برو بالا