بازنگری در مرزبندی مناطق شهرداری برای ارتقای کیفی خدمت‌رسانی

معاون هماهنگی امور مناطق شهردار تبریز از بازنگری در مرزبندی مناطق شهرداری برای ارتقای سطح کیفی خدمت‌رسانی خبر داد.

به گزارش شهریار، جلسه هماهنگی محدوده مرزبندی مناطق در حوزه خدمات محله‌ای مناطق ۱-۲-۳-۸-۱۰ با حضور مهدی یوسفی معاون هماهنگی امور مناطق شهردار تبریز و جواد صدیقی معاون خدمات شهری و محیط زیست شهردار تبریز، شهرداران مناطق و رئیس اداره حریم و بازآفرینی محلات شهری شهرداری تبریز در محل معاونت هماهنگی و امور مناطق برگزار شد.
مهدی یوسفی معاون هماهنگی امور مناطق در این جلسه اظهار کرد: با توجه به توسعه شهری، تغییرات زیرساختی و مسائل مختلفی که در سطح شهر رخ می‌دهد و به منظور خدمات‌رسانی بهینه در قالب بحث‌های شهرسازی و خدمات شهرداری در سطح شهر تبریز، بازبینی مرزبندی مناطق  توسط این معاونت بررسی شد.
وی افزود: در راستای ارائه خدمات بهینه در سطح مناطق دهگانه شهرداری و ایجاد یکپارچگی در نظام توزیع خدمات شهری، طرح مرزبندی مناطق مورد بازبینی قرار گرفته و به روزرسانی می‌شود.

یوسفی گفت: هدف از این جلسات، هماهنگی بیشتر جهت بهبود ارائه خدمات جاری شهری در معابر توسط شهرداری مناطق دهگانه است.
معاون هماهنگی و امور مناطق شهردار تبریز ارائه دقیق، منظم و به موقع خدماتی چون فضای سبز، تنظیف، مرمت و آسفالت‌ریزی و خط‌کشی و دیگر خدمات را مزایای مرزبندی مناطق طرح اعلام کرد و افزود: در واقع هدف از اجرای این طرح تبیین این مسائل در بودجه سال ۱۴۰۲ است که بر اساس تقسیم‌بندی جدید، مناطق مربوطه در هزینه‌های سال آتی خود پیش‌بینی‌های لازم را داشته باشند.
یوسفی افزود: با توجه به ایجاد مسیرگشایی‌های جدید و تغییر در ساختار شهرداری و آغاز بکار چند ناحیه در مناطق، نیازمند بررسی و بازبینی مرزبندی مناطق در بازه زمانی دو یا سه سال هستیم.
.