بازدید مجموعه مدیریت شهری از کارگاه‌های تولیدی و سنگ‌شکن

رئیس شورای اسلامی، سرپرست و معاون توسعه مدیریت و منابع، حراست و جمعی از مدیران شهرداری شهرکرد از کارگاه‌های تولیدی و سنگ‌شکن شهرداری بازدید و روند تولید را بررسی کردند.

مصطفی حیدری در حاشیه این بازدید اظهارداشت: این کارگاه یکی از اساسی‌ترین نیازهای شهروندان و شهرداری یعنی آسفالت را برطرف نموده و کارآیی حداکثری آن می‌تواند عامل موثر و مهمی در توسعه شهر باشد.

وی با اشاره به سیاست‌های دولت جهت خودکفا شدن شهرداری‌ها با ایجاد درآمد پایدار که یکی از مهم‌ترین وظیفه‌های شهرداری می‌باشد، افزود: این کارخانه که در زمینه تولید شن، ماسه و بیس مورد نیاز فعالیت‌های‌ عمرانی شهرداری فعالیت دارد تاکنون توانسته در زمینه ایجاد درآمد برای شهرداری موثر باشد.

عبدالصادق نجفی نیز در ادامه این بازدید با تاکید بر آمادگی کارخانه آسفالت و سنگ‌شکن شهرداری شهرکرد برای ارائه خدمات به شهروندان بیان کرد: کارخانه آسفالت و کارگاه‌های سنگ‌شکن با تمام توان برای تولید و پخش آسفالت در حال فعالیت هستند تا بتوان بهترین آسفالت را با کیفیت مرغوب تولید کنند.

سرپرست شهرداری شهرکرد از افزایش ۱۰۰ درصدی تولید آسفالت در ۶ ماهه امسال نسبت به یک سال گذشته خبر داد و بیان کرد: در همین مدت ۹۹ هزار مترمربع از معابر سطح شهر آسفالت شده است.

وی گفت: همچنین مصالحی که از کوه برای سنگ‌شکن بارگیری شده است ۲۰ هزار و ۸۹۴ تن برآورد شده است.

نجفی در این بازدید به بیان مشکلات و نیازهای این مجموعه در جهت ارتقای کارایی و تولید بیشتر آسفالت و مصالح کوهی پرداخت و ابراز امیدواری کرد که با حمایت‌های اعضای شورای اسلامی شهر این مهم محقق گردد.