بازدید فرماندار و شهردار اهواز از پروژه های عمرانی شهر

سید احمد موالی زاده فرماندار و رضا امینی شهردار اهواز به همراه موسی پور قائم‌مقام شهردار و پرویز حسینی معاون فنی و عمرانی شهرداری ازچند پروژه عمرانی شهر اهواز بازدید به عمل آوردند.

به گزارش شهرداران، سید احمد موالی زاده فرماندار و رضا امینی شهردار اهواز به همراه موسی پور قائم‌مقام شهردار و پرویز حسینی معاون فنی و عمرانی شهرداری ازچند پروژه عمرانی شهر اهواز بازدید به عمل آوردند.

ابتدا پروژه پل دانشگاه شهید چمران
شهردار اهواز عنوان کرد: یکی از نگاه های ما به پروژه پل دانشگاه شهید چمران، ایجاد فضای مناسب، آبنما و پارکینگ در زیر پل است و انشالله بعد از اتمام فعالیت های شرکت آب و فاضلاب که برای عبور خط فاضلاب نیاز به حفاری در مسیر فوق را دارد، شروع به فعالیت مد نظر در آن خواهیم کرد.
فرماندار اهواز نیز گفت: یکی از رسالت های کاری ما نگاه اجتماعی به پروژه ها و رضایتمندی مردم است و طبیعتا شرکت آب و فاضلاب به پروژه ها نگاه عمرانی و فنی دارند، از این رو می بایست انجام پروژه ها به نحوی باشد که ضمن رعایت مسائل فنی و عمرانی، رضایت مندی مردم را در پی داشته باشد و یکی از راههای رضایتمندی مردم سرعت بخشیدن به کار است.
وی ادامه داد: توجه به موضوع امنیت سرمایه های شهری از دیگر اولویت هایی است که باید مد نظر قرار بگیرد، تا خدای ناکرده شاهد سرقت از پل نباشیم.

دوم بازدید از آسفالت و پیاده روسازی در منطقه ۴
شهردار اهواز گفت: امسال ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای پیاده روسازی و آیلندهای وسط در نظر گرفته شده  است و با توجه به فراخوانی که داده شده، هر شهرداری قرار است چند خیابان اصلی و پرتردد را معرفی کند تا بتوانیم عملیات آسفالت، جدول گذاری، آیلند وسط و پیاده روسازی آنها را انجام دهیم.
وی ادامه داد: هم اکنون در منطقه بهارستان، خلیج فارس، جاده ساحلی میدان مالیات، بلوار کارگر و کوی سعدی عملیات آسفالت یا آغاز یا به اتمام رسیده، همچنین در منطقه ۷ شهرداری اهواز ۲۵۰ هزار متر مربع عملیات آسفالت به اتمام رسیده است.

سوم بازدید از جاده صنایع جنب بیمارستان بقایی
رضا امینی شهردار اهواز بیان کرد: در این منطقه جاده ۶ متری از کوی ملاشیه به جاده اهواز خرمشهر بازسازی و بهسازی کامل و روکش آسفالت و پیاده روسازی انجام گرفته و بعضا احداث مجدد مسیر هم رخ داده که رقمی بالغ بر ۳۰ میلیارد تومان هزینه دربرداشته است.

چهارم بازدید از منطقه سپنتا پشت دانشگاه آزاد
شهردار اهواز اظهار کرد: جاده سپنتا در مجاورت کوی زعفرانیه با عبور تقاطع هم سطح از ریل راه آهن به سمت دانشگاه پیام نور در حال انجام است که براورد هزینه آن بعد از اتمام طرح قابل بیان است، گفتنی است در کوی پردیس موضوع زیرسازی و آسفالت ۷ میلیارد تومان هزینه در برداشته است.

پنجم بازدید از آسفالت خیابان های شلنگ آباد
مهندس امینی شهرداراهواز خاطرنشان کرد: در این منطقه طی تفاهم نامه ای با شرکت آب و فاضلاب و سازمان عمران شهرداری اهواز قرار است به زودی عملیات روکش آسفالت معابر خیابان های آزادی، خیابان ارشاد، خیابان مدارس و بهداشت و همچنین کوی علوی انجام شود و بخشی از این فعالیت هم به اتمام رسیده است.

ششم بازدید از بهسازی و تعریض جاده کوی دغاغله
شهردار اهواز در بازدید از پروژه بهسازی و تعریض جاده دغاغله گفت: با پیگیری های انجام شده توسط فرمانداری در تلاشیم معارضین جاده را برطرف نمائیم و هم اکنون در حال رایزنی با شرکت برق و جابجایی تاسیسات آن هستیم که به محض اتمام این مهم، شهرداری وارد عمل خواهد شد و فعالیت خود را برای بهسازی و آسفالت این جاده آغاز خواهد کرد.