بازدید شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر تبریز از محلات منطقه ۱

شهردار تبریز به همراه جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر از چند محله منطقه ۱ بازدید کرد.

 به گزارش شهریار، یعقوب هوشیار عصر امروز به همراه  اعضای شورای اسلامی شهر تبریز حجت الاسلام و المسلمین سید کاظم زعفرانچی‌لر، یاسین بجانی، حکیمه غفوری و احد صادقی بر اساس برنامه های تعیین شده دور دوم قرار خدمت از محلات ملازینال، گلزار شهدای ملک و خیابان های شهیدان ابراهیمی و عباسی و حمام میرزا نقی در حوزه این منطقه بازدید کرد.

در این بازدید شهردار تبریز از نزدیک مشکلات و موارد موجود در این محلات در زمینه آسفالت، جدول کشی، فضای سبز، فضاهای ورزشی و فرهنگی را بررسی و دستورات لازم برای رفع این مشکلات را به شهردار منطقه صادر کرد.

پنجمین قرار خدمت از دور دوم قرارهای خدمت شهرداری تبریز در منطقه ۱ صبح امروز با حضور یعقوب هوشیار، معاونان ستادی و شهردار و مدیران منطقه  آغاز شد.

پس از ملاقات با همکاران شهرداری منطقه ۱، مصوبات دور نخست قرار خدمت شهرداری در منطقه توسط یعقوب هوشیار مورد پیگیری و بررسی قرار گرفت. شهردار تبریز سپس به مدت دو ساعت به صورت چهره به چهره پای صحبت‌های شهروندان ساکن در منطقه ۱ نشست پس از آن نیز با حضور در منزل علی بهاری با این نخبه علمی و پژوهشی تبریز دیدار کرد.

یعقوب هوشیار در آخرین برنامه خود در قرار خدمت امروز، به همراه جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر تبریز از چند محله چالش برانگیز منطقه ۱ بازدید کرد.